Опитувальник визначення професійної ідентифікації серед студентів 4-х курсів. https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1e7o7s8m9599o4OG4MIvxDms0ERf89H_y
Анкета для студентів: “Психологічний супровід академічної взаємодії зі студентом”. Завантажити
Анкета для студентів: “Рекламний імідж ПНУ: привабливість для вступників на ринку освітніх послуг”.Завантажити
Дослідження:“Рекламний імідж ПНУ: привабливість для вступників на ринку освітніх послуг”. https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1BVqii_5hf7jy2qb_yCxcAWQwzuf79g38
Анкета для студентів: “Мотивація до навчання та причини неуспішності: позиція студента”. Завантажити
Дослідження: “Мотивація до навчання та причини неуспішності: позиція студента”. https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1dtEEe6Bs9etD30iCkJLme8p2WCmhObLR
Лабораторія як плацдарм практичного фахового вишколу майбутніх психологів. Завантажити
Методичні настанови для студентів-практикантів. Завантажити
Поради лікарів-інфекціоністів (на допомогу студентам і викладачам): Масковий режим: п’ять хибних міфів. Завантажити
Опитувальник для студентів:”Професійна спрямованість”. https://drive.google.com/drive/u/1/folders/17DGndg4xOqQU3nlE6ppzKQrh8QhjK4PE
Опитувальник для студентів: “Ціннісні орієнтації”. https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Q0JQAdjjttQFBDyLEBCrHwIzkii7NKnm
Батарея тестів для студентів-магістрантів спеціальності “Хімія”. https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1o97ulb0d090lrtKsNPb-41hnrh_YvdYz
Батарея тестів для студентів-магістрантів спеціальності “Середня освіта(Українська мова та література)”. https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1zl8KlLQsGHQ_PcqLEhIwXHtfRugg8m3D
Google-форма анкети для студентів “Навчальний рік 20/21 – старт з врахуванням попереднього досвіду”. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEcb8VjxWR-Zi0gKnXDueDR2jNWP-AgOn5a1eKnRiTMLfNLw/viewform
Поради лікарів-інфекціоністів (на допомогу студентам і викладачам): “Носіння медичних масок: головні помилки”. Завантажити
Поради психолога: “Ізоляція злості і управління емоціями: сім’я і карантин”. Завантажити
Роздуми і поради психотерапевта “Викрадачі життєвої енергії: виявити і знешкодити”. Завантажити
Роздуми і поради психолога: “Сім’я на карантині: гавань миру чи пекло війни?” Завантажити
Поради психолога: “Інформаційний передоз: шкода і профілактика”. Завантажити
Поради лікарів-інфекціоністів: “Твій дім – твоя фортеця опору пандемії”. Завантажити
Поради психолога: “Пережити карантин та зберегти сім’ю”. Завантажити
Поради психолога: “Як розімкнути коло страхів та звільнитися від полону надмірної тривоги”. Завантажити
Поради для викладачів та студентів: “Ваш найкращий захист – Ви самі”. Завантажити
Поради для викладачів та студентів: “Епідемія паніки: як припинити боятися коронавірусу”. Завантажити
Пам’ятка для викладачів та студентів: “Підозра на коронавірус: алгоритм дій”. Завантажити
Пам’ятка для студента. Завантажити
Google-форма анкети для викладачів університету: “Життя на карантині: турботи і проблеми”: https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm&ogbl#inbox/FMfcgxwHMjrrsDGMBRMqqBNGMbnNvWQh
Опитувальник для студентів: «Академічна комунікація в умовах карантину». Завантажити
Опитувальник для студентів: «Навчання в умовах карантину: особливості та ресурс оптимізації». Завантажити
Google-форма тесту “Мій життєвий тонус” для студентів університету. https://drive.google.com/drive/u/0/folders/11CnUo-sSoARHXYZSc1IGnYviqINHaOpu
Google-форма тесту “Мій життєвий тонус” для викладачів університету. https://docs.google.com/forms/d/1Ll6KvnS4gDwI7VGIpnfOODiOU3XiN41zy2uIVg3uJ8w/edit?urp=gmail_link
Тест “Мій життєвий тонус” для викладачів і студентів університету. Завантажити
Анкети для здобувачів вищої освіти. Завантажити
Орієнтовна тематика годин академнаставників для продовження проведення загальноуніверситетського циклу просвітницько-виховних семінарів навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи на тему: «Духовний потенціал християнства у вихованні студентської молоді». Завантажити
Тематика виховних годин, рекомендованих до проведення в академічних групах за пріоритетними напрямками виховної роботи. Завантажити
Тематика виховних годин у рамках міжнародного соціального проекту. Завантажити
Тематика профорієнтаційних лекцій для школярів 10-11 класів. Завантажити
Організація методичного забезпечення психолого-педагогічного процесу. Завантажити
Дослідження адаптації https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1v3rS9cqyXHPo0rCJs_-Vp_XIljfot6aX
Дослідження ціннісних орієнтацій https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1Q0JQAdjjttQFBDyLEBCrHwIzkii7NKnm
Дослідження професійної спрямованості https://drive.google.com/drive/u/1/folders/17DGndg4xOqQU3nlE6ppzKQrh8QhjK4PE
Атестаціійне дослідження у підрозділах (Фізико-технічний факультет; https://mail.google.com/mail/u/0/?ogbl#inbox/FMfcgxwKkHcmVTNrQxdnbmLcxVWdhwhS?projector=1&messagePartId=0.2 Коломийський навчально-науковий інститут; https://mail.google.com/mail/u/0/?ogbl#inbox/FMfcgxwKkHcmVTNrQxdnbmLcxVWdhwhS?projector=1&messagePartId=0.1).
Коментар до Закону від 24.03.2022 № 2160-ІХ «Про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України (щодо забезпечення протидії несанкціонованому розповсюдженню інформації про направлення, переміщення міжнародної військової допомоги в Україну, рух, переміщення або розміщення Збройних Сил України чи інших військових формувань України, вчинене в умовах воєнного або надзвичайного стану)”. Завантажити
Йодна профілактика. Як захистити організм у випадку радіаційної аварії Завантажити
Поради медиків “Користування санітайзером: типові помилки” Завантажити
Як правильно мити руки: рекомендації ВООЗ та медиків Завантажити
Правила профілактики кору Завантажити
Пам’ятка для студента: COVID-19: ризики та захист Завантажити
Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) і насильства у закладі освіти та відповідальність причетних осіб Завантажити
Порядок реагування на випадки конфліктних ситуацій у закладах освіти Завантажити
Дискримінація: що варто знати Завантажити
Брошура “10 перевірених фактів про наркотики” Завантажити
Відео “Правда про наркотики” https://www.youtube.com/watch?v=QV0bNHl-aB4
Бех, І. Д., Канішевська, Л. В., & Малиношевський, Р. В. (2023). СТРАТЕГІЯ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ: РЕАЛІЇ ТА ОРІЄНТОВНІ ПОЗИЦІЇ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 5(2), 1-7. https://doi.org/10.37472/v.naes.2023.5202