Права і обов’язки студента як споживача товарів і послуг.

30 листопада 2021 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулися 2 онлайн-заняття просвітницько-інформаційного семінару на тему «Студент як споживач продукції торгівельної мережі і клієнт закладів харчування: правовий моніторинг» для студентів 2-го курсу філологічного факультету.

Функції модераторів онлайн-семінару виконували завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Романкова Л.М., методист вищої категорії, доц. Юрченко З.В. і провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Петрошенко С.І., спільно зі студентом-магістрантом навчально-наукового юридичного інституту Ігорем Оробцем.

Студентам, які є активними споживачами товарів і послуг, було запропоновано висвітлення правового тлумачення теми за такими змістовими блоками:

  • спектр типових проблем, які виникають між продавцем і покупцем, клієнтом і закладами харчування;
  • перелік найбільш поширених запитів споживача;
  • нормативно-законодавче обґрунтування прав споживача;
  • правовий захист і правова відповідальність клієнта закладів харчування;
  • особливості регулювання відносин «споживач – постачальник послуг, товарів» за умов карантину.

У підсумковій частині заняття із другокурсниками модератори дали відповіді на питання, які виникли у слухачів стосовно прослуханої інформації.