Надбання прикладної психології як ресурс оптимізації академічної комунікації у підрозділах університету

         26.03 та 01.04 2021 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулися наради співробітників лабораторії із заступниками з виховної роботи усіх структурних підрозділів університету.

         Функції модераторів нарад виконували: завідувач лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доцент Лілія Романкова; методист вищої категорії, керівник навчально-методичного семінару кураторів доцент Зоя Юрченко та провідний фахівець лабораторії Сергій Петрошенко.

         Очільники виховного напряму освітньої діяльності у підрозділах залучались до обговорення таких питань:

  1. Потенційні можливості використання надбань психодіагностичних досліджень лабораторії у підрозділах університету для забезпечення ефективності взаємодії кураторів зі студентами (аналітичний зріз за підсумками конструктивного діалогу, який відбувся на заняттях семінару кураторів 1-3 курсів, проведених лабораторію 04.03,11.03 та 18 03.2021 року).
  2. Про проведення циклу просвітницько-інформаційних семінарів для студентів 3-4 курсів та аспірантів усіх структурних підрозділів «Запобігання залученню здобувачів освіти до протиправної діяльності у кіберпросторі» у квітні 2021 року.
  3. Про проведення тематичних занять семінару кураторів у квітні 2021 року «Про методично-змістовий ресурс попередження кіберзлочинності серед студентів. Як не стати жертвою кіберзлочину?».

         Лілія Романкова актуалізувати увагу учасників наради щодо організації виконання розпорядження ректора № 56-р від 24.03.2021 р. «Про проведення профілактичної роботи зі студентами та аспірантами університету» у відповідності з листом МОН України №1/9 – 137 від 12.03.2021 року. «Про проведення профілактичної роботи щодо запобігання втягування здобувачів освіти до протиправної діяльності, пов’язаної з онлайн шахрайством». Водночас було проведено додаткове роз’яснення щодо методики використання ресурсу психодіагностичних обстежень студентів для виявлення прогалин у виховній роботі з нашими вихованцями, врахування їхніх запитів і особистих проблем.

         Слухачів було ознайомлено із побажаннями і досвідом роботи кураторів у векторі взаємодії із лабораторією; про практику використання надбань лабораторії у підготовці акредитаційних процедур за ОП, у визначенні змісту, оновленні форм і методів комунікації зі студентами, у спрямуванні заступниками з виховної роботи діяльності кураторів тощо.

         Слухачів було ознайомлено із підсумками проведення занять навчально-методичного семінару кураторів 1-3 курсів за тематичним циклом «Практична психологія – на допомогу викладачу-куратору».

         Заступників з виховної роботи проінформовано про започаткування лабораторією (згідно відповідних листа Міністерства освіти та науки України й розпорядження ректора) у квітні 2021 року циклу просвітницько-профілактичних семінарів для студентів 1-4 курсів і аспірантів усіх структурних підрозділів університету на тему «Запобігання залученню здобувачів освіти до протиправної діяльності у кіберпросторі» (для студентів і аспірантів) і для кураторів 1-3 курсів на тему «Про методично-змістовий ресурс попередження кіберзлочинності серед студентів. Як не стати жертвою кіберзлочину?».

         Цикл квітневих занять 2021 року буде спрямовано на поширення інформації щодо оновленого спектру кіберзлочинів, про ризики щодо залучення студентів до скоєння подібних правопорушень, про наявні можливості як для студентів, так і для викладачів у запобіганні стати жертвою кіберзлочину.