Корпоративна культура як запорука адаптації студента-першокурсника до умов ЗВО

05.10.2022 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи згідно розпорядження ректора «Про проведення навчально-методичного семінару та опитування студентів перших курсів» від 22 вересня 2022 року № 143 розпочато проведення циклу онлайн-занять просвітницько-інформаційного характеру для студентів 1-го курсу усіх навчальних структурних підрозділів університету.

Функції модераторів заняття виконували завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Лілія Романкова, методист вищої категорії, доц. Зоя Юрченко, провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Сергій Петрошенко та провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Анна Костюк.

Технічну підтримку та облік відвідування забезпечували провідні фахівці навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Сергій Петрошенко та Анна Костюк.

Майбутні математики та ІТ-фахівці мали можливість дізнатися про історію становлення та розвитку нашого університету, який віддавна посідає місце лідера серед закладів вищої освіти Прикарпаття та України. Також вони з інтересом сприйняли інформацію про професорсько-викладацький склад кафедр, керівництво, традиції і досягнення факультету математики та інформатики. Слухачі отримали для роздумів й врахування у студентському житті, яке для них віднедавна розпочалося, положення і нормативи корпоративної культури, як регулятора взаємин викладачів, керівництва, студентського активу і студентів. Студенти дізнались, яку допомогу упродовж їхнього навчання в університеті можуть надавати їм працівники навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, а саме:

  • Проведення тематичних бесід, просвітницько-профілактичних та інформаційних семінарів зі студентами(академнаставництво 2022/23 навчального року: особливості стартових позицій за умов воєнного стану; профілактика захворюваності (в т.ч. на COVID-19) та засвоєння правил здорового способу життя; особливості навчання та дозвілля за умов воєнного стану; профілактика наркоманії та алкоголізації, правова просвіта; запобігання залучення до протиправної діяльності у кіберпросторі);
  • Проведення анонімних психологічних тестувань (індивідуальних, групових) на професійну спрямованість, визначення здібностей і обмежень; причин особистісних та групових конфліктів, причин невдоволення навчанням в університеті;
  • Надання консультативної допомоги (консультації з проблем навчання, проблем взаємин з однолітками, родиною тощо).

Заняття супроводжувалося презентацією, яка ілюструвала також такі змістові блоки теми:

  • Ознайомлення студентів-першокурсників з поняттям корпоративної культури та її складовими.
  • Роз’яснення студентам основних правил академічної взаємодії та культури спілкування в університеті.
  • Інформування студентів із питань можливості та підстав отримання недержавних і державних стипендій, грантів.
  • Знайомство студентів із структурою, керівництвом, кафедрами, що функціонують у підрозділі (факультеті, інституті), де вони навчаються.
  • Надання рекомендацій щодо спектру реалізації студентського дозвілля в університеті.
  • Про підтримку, яку надає студентам навчально-виробнича лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи.

Студенти висловили побажання й надалі брати участь у таких навчальних заняттях.

Фахівці лабораторії відповіли на питання слухачів та отримали від них схвальну оцінку заходу, в якому взяли участь 157 студентів навчального підрозділу.