17 лютого 2022 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося онлайн-заняття навчально-методичного семінару кураторів 3-х курсів, аспірантів усіх структурних підрозділів університету на тему «Фізична активність і харчування як гаранти здоров’я людини».
Функції модераторів виконували завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Л.М. Романкова та керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент З.В. Юрченко. Захід проводився на онлайн-платформі google meat.
Облік відвідування слухачами заходу та технічне забезпечення здійснював провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Петрошенко С.І.
Учасникам семінару були запропоновані на розгляд і обговорення наступні питання:
- Фізична активність і харчування як складові здорового способу життя. Доповідає: кандидат медичних наук, доцент кафедри фізичної терапії, ерготерапії, Аравіцька М.Г.
- Методичний потенціал відеоконтенту для організації просвітницької діяльності куратора з проблем здорового способу життя серед студентів. Доповідає: керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент Юрченко З.В.
Марія Аравіцька у своїй доповіді зробила акцент на таких змістових складових теми доповіді:
- основні фактори забезпечення здоров’я та тривалості життя як обов’язкових умов якості життя;
- головні причини передчасної смерті;
- основні різновиди «неправильного» способу життя;
- негативні наслідки порушень харчування;
- комплекс заходів з модифікації стилю життя (за програмою ВООЗ CINDI);
- піраміда раціональної організації харчування;
- тарілка здорового харчування;
- синдром ранньої «сидячої смерті» як наслідок гіподинамії;
- синдром «текстової» шиї;
- норми фізичної активності за ВООЗ;
- можливості тривалості здорового життя;
- раціональне харчування і фізична активність у структурі вимірів життєвого успіху.
Зоя Юрченко актуалізувала увагу слухачів стосовно доцільності використання в онлайн-форматі академічної комунікації зі студентами методичного потенціалу відеоконтенту. Так, для формування свідомого ставлення студентів до збереження здоров’я помічною буде тематична добірка відеосюжетів, створена на базі лабораторії та результати інтернет-розвідок кураторів. З тематикою відповідних відеоматеріалів можна ознайомитись на сайті лабораторії у рубриці «На допомогу кураторам».
У завершальній частині акції слухачі мали можливість отримати від доповідачів відповіді на поставлені питання та висловити оцінку (одностайно позитивну) прослуханому інформаційному контенту. Загалом у заході взяли участь 19 осіб.