Нон-стоп агресії у поведінці філологів і фізиків

31 жовтня 2019 року модератори відділу виховної та психолого-педагогічної роботи завідувач відділу кандидат психологічних наук, доцент Лілія Романкова та кандидат психологічних наук, доцент, керівник семінару кураторів, методист вищої категорії відділу Зоя Юрченко провели просвітницько-виховний семінар «Агресія як епідемія сучасного світу» для студентів 2 курсу філологічного та фізико-технічного факультетів.

До проведення семінару також залучались методист відділу Сергій Лобанов та волонтер відділу студент IV курсу спеціальності «Психологія» Богдан Вовчук.

Зміст заняття передбачав висвітлення інформаційно-змістового контенту за такими векторами теми: тлумачення агресії як соціально-психологічного феномену; різновиди агресивної поведінки; наслідки поширення агресії у суспільстві на макро- та мікрорівнях; сім’я як провідне середовище формування патернів (моделей) агресивної поведінки у підростаючої особистості; шкільний булінг; особливості та профілактика булінгу, насильства й агресії у ЗВО, поради з опанування агресії на рівні особи, тощо.

Виступи доповідачів ілюструвалися відеосюжетами, слайдами, статистичними даними, забезпечували активне включення, мотивацію аудиторії до сприйняття теми. Студенти отримали конкретні рекомендації та пам’ятку про якості особистості, які допомагають уникнути агресії й покращують взаємини і про якості, що ускладнюють життя і провокують конфлікти на агресивному ґрунті.

На завершення заходу працівники відділу презентували (на основі актуалізації наявного життєвого досвіду студентів) тренінговий модуль «Заходи особистої безпеки та алгоритми дій у надзвичайних ситуаціях».

Популяризація теми «Агресія як епідемія сучасного світу» здійснюється у контексті пролонгованої системної діяльності відділу виховної та психолого-педагогічної роботи з питань профілактики насильства, булінгу, мобінгу, гендерної дискримінації в освітньому просторі, утвердження на теренах ЗВО принципів толерантності та конструктивної взаємодії.

 Слухачі-студенти з інтересом сприймали пропоновану інформацію, жваво залучались до тренінгових процедур в межах заходу, отримали відповіді на низку питань за темою особистісного характеру. Другокурсники отримали від завідувача відділом роз’яснення про допомогу, яку студенти можуть і надалі отримувати від працівників відділу виховної та психолого-педагогічної роботи. Ця інформація була також оформлена у вигляді листівки «На допомогу студенту», якою були забезпечені усі присутні студенти.