Жити, вчитись, працювати без агресії

15-16 жовтня 2019 року модератор відділу виховної та психолого-педагогічної роботи, методист відділу Ірина Ониськів провела просвітницько-виховну акцію у формі семінару для студентів факультету історії, політології та міжнародних відносин за темою «Агресія як епідемія сучасного світу».

У підготовці заняття брали участь й студенти спеціальності «Психологія», які набувають навичок просвітницько-популяризаторського, дослідницько-діагностичного характеру як практиканти на базі відділу виховної та психолого-педагогічної роботи.

Зміст заняття передбачав висвітлення інформаційно-змістового контенту за такими векторами теми: тлумачення агресії як соціально-психологічного феномену; різновиди агресивної поведінки; наслідки поширення агресії у суспільстві на макро- та мікрорівнях; сім’я як провідне середовище формування патернів (моделей) агресивної поведінки у підростаючої особистості; шкільний булінг; особливості та профілактика булінгу, насильства й агресії у ЗВО, поради з опанування агресії на рівні особи, тощо.

Виступи доповідачів ілюструвалися відеосюжетами, слайдами, статистичними даними забезпечували активне включення, мотивацію аудиторії до сприйняття теми. Студенти отримали конкретні рекомендації та пам’ятку про якості особистості, які допомагають уникнути агресії й покращують взаємини і про якості, що ускладнюють життя і провокують конфлікти на агресивному грунті.

 

Популяризація теми «Агресія як епідемія сучасного світу» здійснюється у контексті пролонгованої системної діяльності відділу виховної та психолого-педагогічної роботи з питань профілактики насильства, булінгу, мобінгу гендерної дискримінації в освітньому просторі, утвердження на теренах ЗВО принципів толерантності та конструктивної взаємодії.

Модератор та студенти-психологи відповіли на низку питань з обговорюваної теми, які посвідчили про інтерес студентів до питань агресії, про наявність у кожного з них сумного досвіду спілкування із агресивними неадекватними особами, в тому числі у студентському середовищі.

Від студентів факультету було виявлене побажання щодо продовження обговорення проблем попередження агресії у подальшому.