11 квітня 2024 року на базі навчально-виробничої лабораторії відбулося чергове заняття семінару кураторів 1-2-х курсів, аспірантів, магістрантів та заступників з виховної роботи усіх навчальних структурних підрозділів університету.
Функції модераторів виконували: завідувачка лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доц. Лілія Романкова, методистка вищої категорії, керівниця навчально-методичного семінару кураторів, кандидат психологічних наук, доц. Зоя Юрченко та провідний фахівець лабораторії Сергій Петрошенко.
Формат проведення заходу: онлайн.
До уваги слухачів було запропоновано наступні питання:
- Молодіжні організації та рухи з негативною спрямованістю: види та запобігання їх діяльності (доповідач: кандидат юридичних наук, доцент кафедри політики у сфері боротьби зі злочинністю та кримінального права Петечел О.Ю.);
- Про проведення лабораторією просвітницько-профілактичної роботи зі студентами 1-х курсів навчальних підрозділів університету (доповідачі: завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доцент, кандидат психологічних наук Романкова Л.М.; керівник семінару, доцент, кандидат психологічних наук, методист вищої категорії Юрченко З.В.).
Олексій Петечел як фахівець-правник з проблем молодіжних рухів запропонував слухачам актуальну для взаємодії зі студентами інформацію за такими векторами теми виступу:
– вступ до ЗВО як започаткування нової асоціативної ситуації для молодої людини;
– виникнення для першокурсника нових ресурсів для самореалізації;
– молодіжні рухи та організації як середовище задоволення вікових запитів молоді;
– можливі ризики внаслідок долучення студентів до певних рухів та організацій;
– важливість постійної комунікації куратора зі студентами, активом групи та обізнаності з домінуючими молодіжними трендами, в т.ч. у соцмережам;
– новітні молодіжні організації та спроби рф дестабілізувати молодіжний соціум в Україні.
Лілія Романкова ознайомила присутніх з проміжними результатами проведення просвітницько-профілактичної акції «Молодіжні субкультури: ризики впливу». Так, слухачам запропоновані оптимальні методичні алгоритми щодо сценарію заходів та використання тематично інформаційного контенту, розробленого лабораторією для проведення заходів.
Слухачі отримали вичерпні відповіді та схвально оцінили отриману на семінарі інформацію. На занятті були присутні 42 слухача – представники усіх факультетів та інститутів університету.