Навчання в умовах карантину: особливості та ресурс оптимізації

З метою взаємодії зі студентами та моніторингу ситуації під час карантину, й звітності просимо провести опитування у ваших структурних підрозділах.

Анкети в електронному варіанті просимо надсилати на електронну пошту лабораторії: vvppr@ pnu.edu.ua.

Анкета для студента: «Академічна комунікація в умовах карантину»

Мета анкетування: вивчення запиту студентів усіх структурних підрозділів університету щодо оперативності та ефективності організації комунікації зі студентами в умовах карантину.

Анкета анонімна.

Будь ласка, зазначте назву підрозділу (інститут/факультет) ____________________________________________________________

____________________________________________________________

курс, на якому Ви навчаєтесь і групу ___________________________________________________________

  1. Якою є регулярність вашого користування контентом сайту університету під час карантину?

а) щодня;

б)  двічі на тиждень;

в) раз на тиждень;

г) не користуюся;

д) інше.

  1. Якою є регулярність вашого користування контентом сайту підрозділу (факультету/інституту), де Ви навчаєтесь, під час карантину?

а) щодня;

б)  двічі на тиждень;

в) раз на тиждень;

г) не користуюся;

д) інше.

  1. Якою є регулярність вашого користування контентом сайту кафедр Вашого підрозділу (факультету/інституту) в умовах карантину?

а) щодня;

б)  двічі на тиждень;

в) раз на тиждень;

г) не користуюся;

д) інше.

  1. Якою є регулярність Ваших онлайн-контактів з куратором?

а) щодня;

б) двічі на тиждень;

в) раз на тиждень;

г) не користуюся;

д) інше.

  1. Якою є регулярність ваших контактів в інтернеті з викладачами кафедр підрозділу (факультету/інституту), де Ви навчаєтесь?

а) щодня;

б) двічі на тиждень;

в) раз на тиждень;

г) не користуюся;

д) інше.

  1. Якою діяльністю Ви переважно охоплюєте себе під час карантину?

а) дистанційне навчання;

б) побутові та родинні проблеми;

в) зустрічі з рідними, друзями, знайомими;

г) відпочиваю, займаюсь спортом;

д) інше.

  1. Чи обмежили Ви перебування на вулиці/природі/ у магазинах через карантин?

а) так;

б) ні.

  1. Чи є у складі вашої родини, серед знайомих, сусідів люди, які повернулися з-за кордону упродовж січня – березня 2020 р.?

а) так;

б) ні.

  1. Чи мали Ви зустрічі з тими, хто повернувся з-за кордону через коронавірус?

а) так;

б) ні.

  1. Чи плануєте Ви відвідування церковних богослужінь на Великдень?

а) так;

б) ні.

  1. Яких засобів захисту від епідемії Вам бракує?

а) масок;

б) рукавичок;

в) захисних окулярів;

г) дезінфікуючих розчинів або спирту.

  1. Чи допомагаєте Ви людям поважного віку (родичам, знайомим) у придбанні продуктів харчування, ліків, в оплаті комунальних послуг?

а) так;

б) ні.

  1. Карантин на Вашу думку, це:

а) надмірна паніка;

б) штучна і непотрібна перешкода нормальному життю;

в) попередження реальної загрози;

г) інше.

  1. Яка тематика просвітницької діяльності, напрям роботи навчально-виробничої лабораторії викликає у Вас найбільше зацікавлення і задоволення?

а) організація здорового способу життя студентів;

б) правова просвіта студентів;

в) морально-етична проблематика;

г) діагностика студентів з метою вивчення їхніх запитів, проблем та особистісних властивостей;

д) індивідуальні консультації студентів.

 

З повагою, навчально-виробнича лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи.