Корпоративна культура як запорука адаптації студента-першокурсника до умов ЗВО

19.10.2022 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося онлайн-заняття просвітницько-інформаційного семінару для студентів 1-го курсу факультету природничих наук з питань проблематики корпоративної культури у закладі вищої освіти.

Функції модераторів заняття виконували завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Лілія Романкова, методист вищої категорії, доц. Зоя Юрченко, провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Сергій Петрошенко та провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Анна Костюк.

Технічну підтримку та облік відвідування забезпечували провідні фахівці навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Сергій Петрошенко та Анна Костюк.

Учасники семінару мали можливість дізнатися про історію становлення та розвитку нашого університету, який віддавна посідає місце лідера серед закладів вищої освіти Прикарпаття та України. Також з цікавістю було сприйнято інформацію про професорсько-викладацький склад кафедр, керівництво, традиції і досягнення факультету природничих наук. Студенти-першокурсники отримали для роздумів й врахування у віднедавна розпочатому студентському житті положення і норми корпоративної культури, як регулятора взаємин викладачів, керівництва, студентського активу і студентів, а також отримали інформацію про те, яку допомогу упродовж їхнього навчання в університеті можуть надавати їм працівники навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, а саме:

  • Проведення тематичних бесід, просвітницько-профілактичних та інформаційних семінарів зі студентами(академнаставництво 2022/23 навчального року: особливості стартових позицій за умов воєнного стану; профілактика захворюваності (в т.ч. на COVID-19) та засвоєння правил здорового способу життя; особливості навчання та дозвілля за умов воєнного стану; профілактика наркоманії та алкоголізації, правова просвіта; запобігання залучення до протиправної діяльності у кіберпросторі);
  • Проведення анонімних психологічних тестувань (індивідуальних, групових) на професійну спрямованість, визначення здібностей і обмежень; причин особистісних та групових конфліктів, причин невдоволення навчанням в університеті;
  • Надання консультативної допомоги (консультації з проблем навчання, проблем взаємин з однолітками, родиною тощо).

Заняття супроводжувалося презентацією, яка ілюструвала наступні змістові блоки теми:

  • Ознайомлення студентів-першокурсників з поняттям корпоративної культури та її складовими.
  • Роз’яснення студентам основних правил академічної взаємодії та культури спілкування в університеті.
  • Знайомство студентів із структурою, керівництвом, кафедрами, що функціонують у підрозділі (факультеті, інституті), де вони навчаються.
  • Інформування студентів із питань можливості та підстав отримання недержавних і державних стипендій, грантів.
  • Про підтримку, яку надає студентам навчально-виробнича лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи.
  • Надання рекомендацій щодо спектру реалізації студентського дозвілля в університеті.

Студенти висловили побажання й надалі брати участь у таких навчальних заняттях.

Фахівці лабораторії відповіли на питання студентів та отримали від них схвальну оцінку заходу. Загалом до заходу долучились 5 студентів навчального підрозділу.