14 листопада 2023 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи із долученням студентів-магістрантів навчально-наукового Юридичного інституту, відповідно до розпорядження ректора №127-р від 10.11.2023 р., розпочато цикл просвітницько-профілактичних семінарів для студентів 2 курсів усіх навчальних структурних підрозділів університету.
Загальна тема акцій – «Нормативно-правове регулювання та регламентація студентського життя».
Заняття проводяться в онлайн-форматі на платформі Google Meet.
Функції модераторів заходу виконували:
1) завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Романкова Л.М.;
2) керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент Юрченко З.В.;
3) провідні фахівці Петрошенко С. І. та Ониськів І. Я.;
4) студенти-магістранти Навчально-наукового Юридичного інституту: Балан С., Аннюк Д., Федорович О., Іванчук О., які виконують функції волонтерів та проводять заняття у форматі “рівний – рівному” на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи.
Перше заняття – 14 листопада 2023 року – проводилось зі студентами 2 курсу фізико-технічного факультету.
Змістові блоки онлайн-семінарів охоплюють наступну тематику:
Тема 1.1. – Права та обов’язки студента/ки як здобувача освіти.
Тема 1.2. – Студент/ка як пасажир, власник транспортного засобу та пішохід: права та обов’язки.
Тема 1.3. – Студент/ка як військовозобов’язаний громадянин України: правові аспекти та нормативна база.
Тема 1.4. – Студент/ка як споживач продукції торгівельної мережі та закладів харчування: правовий моніторинг.
Кожна тема передбачає ілюстрацію та доповнення відповідним оновленим контентом презентації.
Майбутнім фізикам роз’яснювалась тема «Права та обов’язки студента/ки як здобувача освіти», яка передбачала таку змістову структуру:
– Права студента/ки ЗВО;
– Права та підстави на стипендіальне забезпечення;
– Обов’язки студента/ки ЗВО.
Тема заняття викликала жвавий інтерес студентської аудиторії, про що свідчили питання до модераторів та позитивне оцінювання заходу за бліц-опитуванням слухачів.
У заході взяли участь 7 слухачів.