03 березня 2023 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи згідно розпорядження ректора № 20-р від 06.02.2023 р. «Про проведення інформаційно-просвітницьких семінарів зі студентами 2-го курсу» проведено інформаційно-просвітницький семінар для студентів 2-го курсу Факультету історії, політології та міжнародних відносин. Тема заняття: «Обов’язкові та рекомендовані щеплення».
Функції модераторів виконували:
– Завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Романкова Л.М.
– Методист вищої категорії, доц. Юрченко З.В.
– Студентка медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, Кон А.М.
Технічну підтримку та облік відвідування забезпечував провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Петрошенко С.І.
Заняття розроблялось і проводилось в межах циклу акцій у підрозділах університету на засадах партнерської співпраці фахівців навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи зі студентською організацією «Європейська медична студентська асоціація», зокрема, її членами – студентами ІФНМУ.
Зміст заняття передбачав роз’яснення наступних складових теми:
- Щеплення: коротка історична довідка про історію виникнення та утвердження за протоколами медичних практик;
- Хвороби, яких позбулась людська популяція, завдячуючи щепленням
- Календар профілактичних щеплень;
- Обов’язкові щеплення у сфері надання медичних послуг в Україні;
- Рекомендовані щеплення: світова та українська медична практика;
- Основні причини можливих поствакцинальних ускладнень;
- Інфекційні загрози, наявні для населення України через недостатню охопленість вакцинуванням та умови воєнного стану.
- Підсумки, практичні поради, відповіді на запитання.
Зміст виступу Анастасії Кон викликав інтерес у слухачів-студентів. Заняття супроводжувалось ґрунтовно розробленою презентацією. Доповідач відповів на питання присутніх і отримав їх схвальну оцінку. Загальна кількість присутніх – 20 осіб.