05.11.2020 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося онлайн-заняття просвітницько-інформаційного семінару для кураторів 1-х курсів усіх структурних підрозділів університету.
Модераторами заняття були завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Романкова Л.М. та керівник семінару, методист вищої категорії, Юрченко З.В.
Навчально-методичний контент передбачав висвітлення перед слухачами таких питань:
- Стан вакцинації в Україні та зарубіжний досвід її проведення.
Доповідає: доц. Юрченко З.В.
2. Про стан захворюваності на коронавірус серед працівників університету та студентів.
Доповідає: доц. Романкова Л.М.
3. Рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у підрозділах університету.
Доповідає: доц. Романкова Л.М.
4. Презентація методичної розробки – бліц-інформації для студентів: «Масковий режим: п’ять хибних міфів».
Доповідає: доц. Юрченко З.В.
Кожен виступ доповнювала презентація, розроблена працівниками навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, яку куратори зможуть використати для формування академічної комунікації зі студентами в онлайн-форматі.
Лілія Романкова підкреслила, що наразі університет і лабораторія як його структурний підрозділ розробляють та апробовують підходи, які мають забезпечити мінімізацію ризику зараження коронавірусом викладачів і студентів у поєднанні з повноцінним рівнем якості надання освітніх послуг.
Керівник семінару, методист вищої категорії Зоя Юрченко запропонувала до уваги слухачів чергову методичну розробку “Масковий режим: п’ять хибних міфів”, яку можна використовувати у позанавчальній комунікації зі студентським активом і студентами академічної групи загалом; ще раз рекомендовано використовувати напрацювання лабораторії, які постійно доповнюються новими методичними розробками у рубриці “На допомогу кураторам” на сайті лабораторії https://vvppr.pnu.edu.ua. Академічним наставникам рекомендовано також використовувати у просвітницькій діяльності зі студентами змонтованого працівниками кінофільму “COVID-19: ризики і захист”.
Інформаційно-просвітницькі матеріали, мультимедійний ресурс за темою заняття можуть бути використані для методичного моделювання годин академнаставника зі студентами, під час індивідуальної взаємодії зі студентами.