10 жовтня 2019 року модератори відділу виховної та психолого-педагогічної роботи методисти відділу Ірина Ониськів та Романа Мацько провели просвітницько-виховний семінар для студентів факультету математики та інформатики за темою «Агресія як епідемія сучасного світу».
До проведення занять були задіяні студенти-практиканти спеціальності «Психологія», які набувають фахових навичок на базі відділу виховної та психолого-педагогічної роботи.
Зміст заняття передбачав висвітлення інформаційно-змістового контенту за такими векторами теми: тлумачення агресії як соціально-психологічного феномену; різновиди агресивної поведінки; наслідки поширення агресії у суспільстві на макро- та мікрорівнях; сім’я як провідне середовище формування патернів (моделей) агресивної поведінки у підростаючої особистості; шкільний булінг; особливості та профілактика булінгу, насильства й агресії у ЗВО, поради з опанування агресії на рівні особи, тощо.
Виступи доповідачів ілюструвалися відеосюжетами, слайдами, статистичними даними забезпечували активне включення, мотивацію аудиторії до сприйняття теми. Студенти отримали конкретні рекомендації та пам’ятку про якості особистості, які допомагають уникнути агресії й покращують взаємини і про якості, що ускладнюють життя і провокують конфлікти на агресивному грунті.
На завершення заходу працівники відділу презентували (на основі актуалізації наявного життєвого досвіду студентів) тренінговий модуль «Заходи особистої безпеки та алгоритми дій у надзвичайних ситуаціях».
Популяризація теми «Агресія як епідемія сучасного світу» здійснюється у контексті пролонгованої системної діяльності відділу виховної та психолого-педагогічної роботи з питань профілактики насильства, булінгу, мобінгу гендерної дискримінації в освітньому просторі, утвердження на теренах ЗВО принципів толерантності та конструктивної взаємодії.
Водночас пропонований тематичний ракурс викликав непідробний інтерес студентів, низку питань особистісного плану та осуд фактів брутальної поведінки (особливо щодо себе) якими, на жаль, насичене сучасне соціальне середовище.