27 лютого 2025 року на базі навчальної лабораторії відбулася робоча нарада для заступників директорів/деканів з виховної роботи усіх навчальних структурних підрозділів університету.
Функції модераторів виконували завідувачка навчальної лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Л.М. Романкова; керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент З.В. Юрченко.
Тема заняття «Інформаційний простір: безпечність та гігієна».
План заходу передбачав обговорення зі слухачами наступних питань:
- Інформаційна безпека і гігієна
Інструктор з гуманітарної підготовки
підрозділу «Хорунжа служба» 12 бригади спеціального призначення «Азов»
Семенченко І.В.
- Нормативно-правове роз’яснення регулювання відносин партнерів освітнього процесу:
2.1. «Алгоритм врегулювання конфліктів у наданні та отриманні освітніх послуг»;
2.2. «Алгоритм протидії корупції»;
2.3. «Алгоритм протидії насильству у ЗВО»;
2.4. «Алгоритм протидії дискримінації»
Завідувачка навчальної лабораторії
виховної та психолого-педагогічної роботи, доцент, кандидат психологічних наук
Романкова Л.М.
Керівник семінару, доцент, кандидат
психологічних наук, методист вищої категорії
Юрченко З.В.
Ігор Семенченко, використовуючи презентацію «Інформація та інформаційна безпека», охарактеризував у своєму виступі наступні основні аспекти:
- негативні наслідки від ІПСО ворога;
- інформація як елемент, фактор і поле боротьби за уми її споживачів;
- інформаційна безпека та її функції;
- «масова інформація» і «публічна інформація», їхні особливості та призначення;
- інформація з обмеженим доступом: таємна, службова, конфіденційна;
- трагічні наслідки через необережне поводження з інформацією під час війни;
- кібергігієна як нон-стоп процес;
- рекомендації, правила або заповіді з кібергігієни для споживача;
- «цифровий слід» користувача та можливості його відстежування; фішинг та шахрайство;
- інформаційний імунітет.
Зоя Юрченко анонсувала перед слухачами підготовлені лабораторією для підрозділів нормативно-правові роз’яснення з регулювання відносин партнерів освітнього процесу (див.: пункти 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 у плані заходу). Ці роз’яснення вміщено у рубриці «Безпечність освітнього процесу», підрубрика «Абетка безпеки» на сайті лабораторії і рекомендовано на поширення кураторами серед студентів.
У завершальній частині слухачі подякували за можливість отримання глибокого аналізу нагальних проблем та надіслали багаточисельні «вподобайки» модераторам заходу.
Загалом в акції взяли участь 14 слухачів.