Студент/ка як клієнти торгівельної мережі та закладів харчування. Права та обов’язки студента як пасажира/водія транспортного засобу або пішоходу

14 листопада 2024 року  на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи із долученням студентів-магістрантів Навчально-наукового Юридичного інституту відбулося просвітницько-профілактичне семінарське заняття для студентів 2 курсу факультету природничих наук.

Тема заняття – «Студент/ка як споживач/ка продукції торгівельної мережі та клієнт/ка закладів харчування: правовий моніторинг».

Функції модераторів заходу виконували:

1) завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Романкова Л.М.;

2) керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент Юрченко З.В.;

3) провідні фахівці Петрошенко С. І. та Ониськів І. Я.;

4) студенти-магістранти Навчально-наукового Юридичного інституту: Аннюк Д., Гундяк В.

Змістовий контент заходу передбачав наступні структурні блоки таких 2-х тем:

– типові проблеми, які виникають між споживачем та надавачем послуг;

– захист прав споживача та його відповідальність за обов’язки;

– права споживачів та їхнє забезпечення у мережі інтернет-торгівлі;

– якою є відповідальність за пошкодження товару або майна, порушення правил поведінки в торгівельній мережі та в закладах харчування.

– правове регулювання проїзду пасажирів в автобусі;

– правове регулювання проїзду пасажирів в потязі;

– права та обов’язки власників велосипедів, авто та електрокарів;

– авіа перельоти для студентів;

– відповідальність за порушення з боку пішоходів.

Виклад тем ілюструвався і розширювався оновленим працівниками лабораторії контентом презентацій.

Заняття забезпечувало запити студентів та викликала активний інтерес слухачів, зокрема, модератори відповіли на низку питань від аудиторії. За бліц-опитуванням другокурсників захід отримав від більшості із них оцінки «5» (за п’ятибальною шкалою).

У семінарі взяли участь 22 студента.