Студент як пасажир/водій транспортного засобу або пішохід. Права та обов’язки студента як військовозобов’язаного

21 листопада 2024 року  на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи із долученням студентів-магістрантів Навчально-наукового Юридичного інституту відбулося просвітницько-профілактичне семінарське заняття для студентів 2-го курсу економічного факультету.

Функції модераторів заходу виконували:

1) завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Романкова Л.М.;

2) керівник семінару кураторів, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент Юрченко З.В.;

3) провідні фахівці Петрошенко С. І. та Ониськів І. Я.;

4) студенти-магістранти Навчально-наукового Юридичного інституту: Аннюк Д., Бейко О.

Змістовий контент заходу передбачав охоплення 2-х тем за наступними темами: «Студент як пасажир» та «Студент як військовозобов’язаний: правові аспекти та нормативна база».

По першій темі було розглянуто наступні питання:

– правове регулювання проїзду пасажирів(в т.ч. студентів) в автобусі;

– правове регулювання проїзду пасажирів(в т.ч. студентів) в потязі;

– права та обов’язки власників велосипедів, авто та електрокарів;

– авіа перельоти для студентів;

– відповідальність за порушення з боку пішоходів.

По темі «Студент як військовозобов’язаний: правові аспекти та нормативна база» розглядались наступні питання:

  • служіння Батьківщині – священний обов’язок громадян України;
  • відстрочка від призову; види відстрочок та особливості правового регулювання для військовозобов’язаних здобувачів освіти у ЗВО;
  • кафедра військової підготовки університету: завдання та цілі за умов війни.

Виклад тем ілюструвався оновленим та доповненим лабораторією контентом презентацій.

Заняття забезпечувала запити студентів та викликала жвавий інтерес слухачів, зокрема, доповідачі та модератори відповіли на низку питань від аудиторії. За бліц-опитуванням другокурсників захід отримав від них переважно оцінки «5» за 5-бальною шкалою.

У семінарі взяли участь 20 студентів.