Студент як споживач продукції торгівельної мережі та закладів харчування. Студент як військовозобов’язаний.

13 листопада 2024 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи із долученням студентів-магістрантів Навчально-наукового Юридичного інституту відбулося просвітницько-профілактичне онлайн-заняття для студентів 2 курсу факультету туризму.

Заняття передбачало висвітлення слухачам таких 2-х тем:

  1. Студенти як споживачі продукції торгівельної мережі та клієнти закладів харчування: правовий моніторинг.
  2. Студент як військовозобов’язаний: правові аспекти та нормативна база.

Функції модераторів заходу виконували:

1) завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Романкова Л.М.;

2) керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент Юрченко З.В.;

3) провідні фахівці Петрошенко С. І. та Ониськів І. Я.;

4) студентки-магістранти Навчально-наукового Юридичного інституту: Кашевська А., Бейко О..

Змістовий контент заходу передбачав наступні структурні блоки 2-х тем:

– типові проблеми, які виникають між споживачем та надавачем послуг;

– захист прав споживача та його обов’язки і відповідальність;

– права споживачів в інтернет-торгівлі та забезпечення їхнього захисту;

– відповідальність за пошкодження товару або майна, порушення правил поведінки в торгівельній мережі та в закладах харчування.

  • служіння Батьківщині – священний обов’язок громадян України;
  • відстрочка від призову. Види відстрочок;
  • кафедра військової підготовки. Завдання та цілі.

Виклад 2-х тем ілюструвався і розширювався оновленим працівниками лабораторії контентом презентацій.

Заняття забезпечувало запити студентів та викликало стійкий інтерес слухачів. Зокрема, доповідачі і модератори відповіли на низку питань від аудиторії. За бліц-опитуванням другокурсників захід отримав переважно оцінку «5» за п’ятибальною шкалою.

У семінарі взяли участь 19 студентів.