29 жовтня 2024 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося онлайн-заняття просвітницько-інформаційного семінару для нового поповнення студентської сім’ї – першокурсників факультету філології.
Функції модераторів заняття виконували завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доцентка Лілія Романкова, методист вищої категорії, доцентка Зоя Юрченко, провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Сергій Петрошенко та провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Ірина Ониськів.
Слухачі мали можливість дізнатися про історію становлення та розвитку нашого університету, традиції, досягнення, бренди й регіональні, всеукраїнські та міжнародні рейтингові позиції як факультету філології зокрема, так й університету загалом. Також з інтересом було сприйнято інформацію про професорсько-викладацький склад кафедр, керівництво, традиції і досягнення факультету філології. Студенти також дізнались, яку допомогу упродовж їхнього навчання в університеті можуть надавати їм працівники навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, а саме:
– проведення тематичних бесід, просвітницько-профілактичних та інформаційних семінарів зі студентами;
– проведення анонімних психологічних тестувань (індивідуальних, групових) на професійну спрямованість, визначення здібностей і обмежень; причин особистісних та групових конфліктів, причин невдоволення навчанням в університеті;
– отримання інформації про права та обов’язки студентів;
– психологічні консультації, пам’ятки з актуальних для студента запитів.
Сприйняття інформації супроводжувалося презентацією. Зворотній зв’язок зі студентами підтвердив важливість отриманої інформації та необхідність і в подальшому звертатися до даної теми.
Фахівці лабораторії відповіли на питання студентів та отримали від них схвальну оцінку заходу. Загалом до заходу долучились 55 студентів навчального підрозділу.