Актуалізація адаптивного потенціалу першокурсників у векторі національно-патріотичного виховання студентів

16 жовтня 2024 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося оффлайн-заняття просвітницько-інформаційного семінару для студентів-першокурсників факультету туризму та факультету природничих наук. Тема зустрічі – «Актуалізація адаптивного потенціалу першокурсників у векторі національно-патріотичного виховання студентів».
Функції модераторів заняття виконували завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Лілія Романкова, методист вищої категорії, доц. Зоя Юрченко, провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Сергій Петрошенко та провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Ірина Ониськів. Варто відзначити стабільно високий організаційний рівень керівництва факультету туризму, у приміщенні якого відбувся захід.
Слухачі дізнались на занятті про традиції, історію, ректорат та рейтингові показники нашого університету. Заняття спрямовувалось на зміцнення у студентів переконання, що вони обрали для свого навчання омріяному фахові гідний університет і знаний факультет.

 

 

 

 

 

 

 

 

Аудиторія з цікавістю дізналася про наукові школи, кафедри, керівництво, професорсько-викладацький склад своїх факультетів, про сутність і значення корпоративної культури для злагодженого функціонування вищої школи, її особливості та потенціал у контексті навчально-виховного процесу та академічної комунікації університету, про базові поняття університетської освіти.
Студентів поінформовано, яку допомогу упродовж їхнього навчання в університеті можуть надавати їм відповідні структурні підрозділи (студентський сенат, профком тощо) та працівники навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, а саме:

– проведення тематичних бесід, просвітницько-профілактичних та інформаційних семінарів зі студентами;
– проведення анонімних психологічних тестувань (індивідуальних, групових) на професійну спрямованість, визначення здібностей і обмежень; причин особистісних та групових конфліктів, причин невдоволення навчанням в університеті;
– донесення інформації про права та обов’язки студентів;
– психологічні консультації;
– пам’ятки з різноманітною проблематикою.
Заняття супроводжувалося відеопрезентацією.
Студенти висловили побажання й надалі брати участь у таких навчальних заняттях.
Фахівці лабораторії відповіли на питання студентів та отримали від них схвальну оцінку заходу. Загалом до заходу долучилися 107 студентів, куратори, з обох навчальних підрозділів та заступник з виховної роботи факультету туризму Загнибіда Р.П.