15 жовтня 2024 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося онлайн-заняття просвітницько-інформаційного семінару для нового поповнення студентської сім’ї – першокурсників педагогічного факультету. Тема зустрічі з майбутніми педагогами – «Актуалізація адаптивного потенціалу першокурсників у векторі національно-патріотичного виховання студентів».
Функції модераторів заняття виконували завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доцент Лілія Романкова, методист вищої категорії, доцент Зоя Юрченко, провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Сергій Петрошенко та провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Ірина Ониськів.
Слухачі мали можливість дізнатися про історію становлення та розвитку нашого університету, традиції, досягнення, керівництво, бренди й рейтингові позиції як педагогічного факультету зокрема, так й університету загалом.
Також з інтересом було сприйнято інформацію про професорсько-викладацький склад кафедр, керівництво, традиції і досягнення педагогічного факультету. Студенти дізнались, яку допомогу упродовж їхнього навчання в університеті можуть надавати їм сенат, профком, спортклуб «Наука» тощо.
Зокрема, працівники навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи забезпечують супровід студентів упродовж їхнього навчання за такими напрямками:
– проведення тематичних бесід, просвітницько-профілактичних та інформаційних семінарів;
– проведення анонімних психологічних тестувань (індивідуальних, групових) на професійну спрямованість, визначення здібностей і обмежень; причин особистісних та групових конфліктів, причин невдоволення навчанням в університеті;
– забезпечення інформацією про права та обов’язки студентів;
– психологічні консультації;
– пам’ятки різної тематики.
Сприйняття інформації супроводжувалося презентацією. Зворотній зв’язок зі студентами підтвердив важливість отриманої інформації та необхідність і в подальшому звертатися до даної теми. Фахівці лабораторії відповіли на питання студентів та отримали від них позитивні оцінки заходу за 5-бальною шкалою. Загалом до заходу долучились 82 студента навчального підрозділу.