03 жовтня 2024 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося вступне розширене онлайн-заняття навчально-методичного семінару кураторів 1-3-х курсів, аспірантів, магістрантів з долученням заступників з виховної роботи усіх навчальних структурних підрозділів університету.
Функції модераторів виконували: завідувачка лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидатка психологічних наук, доц. Лілія Романкова, методистка вищої категорії, керівниця навчально-методичного семінару кураторів, кандидатка психологічних наук, доц. Зоя Юрченко та провідний фахівець лабораторії Сергій Петрошенко.
Формат проведення заходу: онлайн.
Тема заняття «Реалізація та орієнтири Комплексно-цільової програми національно-патріотичного виховання та загальноуніверситетського плану виховної роботи» презентувалася слухачам за наступним планом, а саме:
- Комплексно-цільова програма національно-патріотичного виховання та загальноуніверситетський план виховної та психолого-педагогічної роботи як основа ефективної співпраці лабораторії та навчальних підрозділів за умов воєнного стану (доповідачка: завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доцентка, кандидатка психологічних наук Романкова Л.М.);
- Підсумки та програма діяльності навчально-методичного семінару кураторів, аспірантів, магістрантів на 2024/2025 н.р. у системі навчально-виховної роботи університету (доповідачка: керівниця семінару, доцентка, кандидатка психологічних наук, методистка вищої категорії Юрченко З.В.).
Зоя Юрченко як керівниця семінару звернулась до аудиторії слухачів з вітальним вступним словом від колективу працівників навчально-виробничої лабораторії.
Лілія Романкова у своїй доповіді зосередила увагу слухачів на таких змістових блоках:
– заходи з реалізації Комплексно-цільової програми національно-патріотичного виховання та загально університетського плану виховної роботи структурними підрозділами університету у системі виховної роботи загалом та на рівні кожного із підрозділів зокрема за визначеними напрямками (вересень 2024-червень 2024 рр.);
– реалізація вищезазначених засадничих документів на рівні навчально-виробничої лабораторії (в межах інформаційно-просвітницьких акцій зі студентами 1-3-х курсів, на рівні навчально-методичних семінарів з кураторами, магістрантами, аспірантами та нарад із заступниками з виховної роботи з допомогою розробленого лабораторією методичного контенту та інформаційно-консультативних практик для партнерів освітнього процесу тощо).
Зоя Юрченко охарактеризувала тематичну палітру та лекторський склад діяльності семінару. Так, зустрічі зі слухачами охоплювали у 2023/2024 навчальному році 19 актуальних тем, спрямовувались на врахування запитів слухачів та викликів воєнного часу крізь призму проблематики вищої школи.
Слухачі з інтересом сприймали системно-аналітичний звітний контент та орієнтири системної виховної роботи з акцентуацією її національно-патріотичного вектору у 2024/2025 н.р.
Аудиторія онлайн-заходу складалася із 28 осіб, при цьому науково-педагогічні працівники заходили на онлайн-платформу для участі у семінарі у форматі кадрового складу кафедр.