Психолого-педагогічні закономірності написання наукових робіт в період воєнного стану

16 червня 2022 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи згідно розпорядження ректора № 75-р від 13.05.2022 року «Про проведення навчально-методичних семінарів зі студентами 2-х курсів» відбулося онлайн-заняття семінару для студентів 2-го курсу факультету іноземних мов. Тема – «Психолого-педагогічні закономірності написання наукових робіт в період воєнного стану».

Функції модераторів онлайн-семінару виконували завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Романкова Л.М., методист вищої категорії, доц. Юрченко З.В.

Технічну підтримку та облік відвідування забезпечував провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Петрошенко С.І.

Заняття розроблялось і проводилось в межах циклу акцій у навчальних структурних підрозділах університету.

Головні психолого-педагогічні завдання анонсованого циклу семінарів:

  • Посилення мотиваційного фактора отримання фахової освіти студентами в умовах воєнного стану;
  • Зміцнення особистої відповідальності здобувача вищої освіти за якість її результатів;
  • Удосконалення онлайн-навичок навчання та учіння;
  • Актуалізація адаптаційного потенціалу студентства до необхідності виконання учбових завдань в умовах воєнного стану;
  • Формування психологічної готовності майбутніх випускників до фахової реалізації в межах повоєнного відродження та долучення до відбудови України.

Зміст виступу передбачав наступні блоки:

  • Політика МОН України щодо вищої освіти у воєнний час;
  • Виконання навчальних завдань студентами (підготовка семінарських, практичних, лабораторних занять, написання наукових робіт) у стресових ситуаціях воєнного стану.

Онлайн-комунікація з першокурсниками включала перегляд відеосюжетів, коментарі, роз’яснення модераторів та рекомендації для самоосвіти за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=U90cLgTttdA

https://www.youtube.com/watch?v=BFrZiZN2EfE

Фахівці лабораторії відповіли на питання слухачів та отримали від них схвальну оцінку заходу, в якому взяли участь 23 студента навчального підрозділу.