15 червня 2022 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи згідно розпорядження ректора № 75-р від 13.05.2022 року «Про проведення навчально-методичних семінарів зі студентами 2-х курсів» відбулося онлайн-заняття семінару для студентів 2-го курсу факультету філології. Тема – «Психолого-педагогічні закономірності написання наукових робіт в період воєнного стану».
Функції модераторів онлайн-семінару виконували завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Романкова Л.М., методист вищої категорії, доц. Юрченко З.В.
Технічну підтримку та облік відвідування забезпечував провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Петрошенко С.І.
Заняття розроблялось і проводилось в межах циклу акцій у навчальних структурних підрозділах університету.
Головні психолого-педагогічні завдання анонсованого циклу семінарів:
- Посилення мотиваційного фактора отримання фахової освіти студентами в умовах воєнного стану;
- Зміцнення особистої відповідальності здобувача вищої освіти за якість її результатів;
- Удосконалення онлайн-навичок навчання та учіння;
- Актуалізація адаптаційного потенціалу студентства до необхідності виконання учбових завдань в умовах воєнного стану;
- Формування психологічної готовності майбутніх випускників до фахової реалізації в межах повоєнного відродження та долучення до відбудови України.
Зміст виступу передбачав наступні блоки:
- Політика МОН України щодо вищої освіти у воєнний час;
- Виконання навчальних завдань студентами (підготовка семінарських, практичних, лабораторних занять, написання наукових робіт) у стресових ситуаціях воєнного стану.
Онлайн-комунікація з першокурсниками включала перегляд відеосюжетів, коментарі, роз’яснення модераторів та рекомендації для самоосвіти за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=U90cLgTttdA
https://www.youtube.com/watch?v=BFrZiZN2EfE
Фахівці лабораторії відповіли на питання слухачів та отримали від них схвальну оцінку заходу, в якому взяли участь 49 студентів навчального підрозділу.