04 листопада 2021 р. на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося чергове заняття навчально-методичного онлайн-семінару кураторів 1-х курсів та аспірантів усіх структурних підрозділів університету.
Тема заняття «Дитячі психічні травми як підґрунтя особистісних проблем дорослої людини».
Функції модераторів виконували завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доц. Лілія Романкова та керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доц. Зоя Юрченко.
Згідно плану заняття зі слухачами обговорювались такі питання:
- Як виховання у дитячому віці впливає на подальший розвиток особистості у студентський період життя.
- Доповідає: клінічний психолог ГО Д.О.М.48/24, тренер у сфері захисту дітей, тренер та супервізор Урядової консультаційної лінії з питань безпеки в Інтернеті. Член робочої групи Національної психологічної асоціації та Національного комітету EuroPsy, Аліна Касілова.
- Про організацію та змістовий контент циклу просвітницько-профілактичних семінарів правознавчої спрямованості для студентів 2 курсу усіх структурних підрозділів університету(листопад – грудень 2021р.)
- Доповідає: завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Романкова Л. М.
- Методичний ресурс на допомогу кураторам з проблем «Феномен професійного вигорання у педагога: сутність, причини, компоненти, профілактика», «Самодіагностика стресоризиків та синдрому емоційного вигорання».
- Доповідає: керівник семінару кураторів 1-3-х курсів, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент Юрченко З. В.
Аліна Касілова ознайомила кураторів перших курсів із палітрою запитів від студентської молодіжної аудиторії на послуги практичного психолога-клініциста, яким вона є у штаті ГО Д.І.М.48/24. Більшість проблем студентства, як зазначила доповідач, родом із дитинства і до найбільш типових, які виникають на ґрунті сімейного неблагополуччя, належать такі:
- деструктивні сімейні ролі дитини у родині;
- дефіцит емоційної близькості;
- ігнорування потреб зростаючої особистості та вікових закономірностей її психологічного розвитку;
- застосування різних форм насильства щодо дитини;
- соціальне сирітство дітей через трудову міграцію батьків;
- брак уваги, феномен небажаної дитини та ін.
Аліна Касилова охарактеризувала можливості надання психологічної допомоги на прикладах із власної практики.
Лілія Романкова ознайомила учасників семінару про початок циклу просвітницько-профілактичних акцій правової спрямованості для другокурсників у підрозділах університету та охарактеризувала пропонований тематичний тезаурус заходу.
Зоя Юрченко спрямувала увагу слухачів на вміщені у рубриці «На допомогу кураторам» сайту лабораторії методичні розробки за темою семінару.
Куратори отримали можливість додаткового консультування проблемних студентів, запропонованих та здійснених фахівцями ГО Д.О.М.48/24
Загалом до акції долучались 28 слухачів.