Статистична довідка: за квітень 2021 року структурними підрозділами університету було проведено 74 заходи організаційного характеру, 210 заходів відповідно до напрямків виховної роботи, з них:
- морально-етичне виховання – 30;
- інтелектуально-духовне виховання – 41;
- національно-патріотичне виховання – 31;
- громадсько-правове – 15;
- художньо-естетичне виховання – 23;
- трудове виховання – 8;
- формування здорового способу життя – 17;
- екологічне виховання – 11;
- робота за професійним спрямуванням, індивідуальна робота зі студентами та їх батьками, позапланові заходи – 23;
- профорієнтаційна діяльність – 7;
- волонтерська діяльність – 2;
- превентивне виховання – 2.
Педагогічний факультет
№
п/п |
Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні | ||||||||
1. Організаційні заходи | |||||||||||
1.1 | Активізація роботи гуртків художньої самодіяльності, залучення студентів до участі у наукових гуртках, проблемних групах (онлайн) | Упродовж року | Завідувачі кафедр, академнаставники | ||||||||
1.2. | Навчально-методичні семінари для кураторів | Упродовж року | Відділ виховної та психолого-педагогічної роботи | ||||||||
1.3. | Обговорення у групах питання успішності навчання студентів | Упродовж року | Завідувачі кафедр, академнаставники | ||||||||
1.4. | Залучення викладачів і студентів до участі в загально університетських виховних заходах, святах, конференціях | Упродовж року | Дирекція, завідувачі кафедр,
академнаставники |
||||||||
1.5. | Періодичне обговорення на засіданнях ради Факультету питань про стан виховної роботи та звітів академнаставників | Упродовж року | Дирекція | ||||||||
1.6. | Проведення онлайн-бесід академнаставників зі студентами на годинах куратора питань які є актуальними та на часі | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
1.7. | Проведення онлайн-зустрічей студентів з ректором університету | Упродовж року | Студентський сенат | ||||||||
2. Національно-патріотичне виховання | |||||||||||
2.1. | Проведення кураторських годин, присвячених історії ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» та Педагогічного факультету (онлайн) | Упродовж семестру | Академнаставники | ||||||||
2.2. | Проведення бесід, конкурсів, вікторин, брейн-рингів з історії України (онлайн) | Упродовж семестру | Академнаставники | ||||||||
2.3. | Зустрічі з політичними та громадськими діячами, сучасними письменниками (онлайн) | Упродовж року | Дирекція, академнаставники | ||||||||
2.4. | Літературні читання. Леся Українка та поезія. Зустріч з сучасними поетами (Олена Рижко, Оксана Сайко та інші) (онлайн) | Лютий – квітень | Дирекція,
академнаставники |
||||||||
2.5. | Онлайн-бесіда «Народні символи України» | Квітень | Академнаставники | ||||||||
2.6. | Фотовиставка «Україна понад усе» (онлайн) | 2 семестр | Дирекція, сенат | ||||||||
3. Інтелектуально-духовне виховання | |||||||||||
3.1. | Залучення студентів групи до наукової роботи (участь у міжвузівських, республіканських, університетських, факультетських наукових онлай-конференціях) | Упродовж року | Дирекція, академнаставники | ||||||||
3.2. | Онлайн-бесіди та тренінги на актуальну тематику «Профілактика суїцидальної поведінки в молодіжному середовищі» | Упродовж семестру | Академнаставники та волонтери за сприяння відділу виховної та психолого-педагогічної роботи | ||||||||
3.3. | Ознайомлення студентів з новими досягненнями науки та техніки, а також науковою роботою співробітників та викладачів кафедр. | П семестр | Дирекція, завідувачі кафедр, академнаставники | ||||||||
3.4. | Участь студентів у науковій онлайн-конференції | П семестр | Завідувачі кафедр, академнаставники | ||||||||
3.5 | Проведення Міжнародного дня дитячої книги
|
Квітень | АкадемнаставникиКачак Т.Б., студенти-члени Івано-Франківського ЦДЛДЮ | ||||||||
3.6 | Проведення тижня Духовної віднови | Квітень | Дирекція, академнаставники
Доц. Копчук-Кашецька М.С. |
||||||||
3.7 | Участь у проведенні благодійної акції «Великодній кошик» | Квітень | Академнаставники,
студентський сенат |
||||||||
4. Громадянсько-правове виховання | |||||||||||
4.1. | Запрошення на години куратора студентів з юридичної клініки Юридичного інституту | Упродовж року | Навчально-виробнича лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи | ||||||||
4.2. | Систематичне проведення онлайн-бесід щодо формування політичної та правової культури особистості | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
5. Морально-етичне виховання | |||||||||||
5.1. | Онлайн-бесіди і тренінги на теми «Етика спілкування в сім’ї», «Що таке мораль?», «Етика спілкування», «Морально-етичні засади професії педагога» та інші | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
5.2. | Участь у благодійних акціях організації «Ти-Ангел» | Впродовж року | Академнаставники, дирекція | ||||||||
5.3. | Фотовиставка «Насильству – ні!» (онлайн) | Квітень | Студрада, академнаставники | ||||||||
6. Екологічне виховання | |||||||||||
6.1. | Проведення онлайн-бесід на екологічну тематику | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
6.2. | Інформаційні онлайн-акції до Дня довкілля, Дня Чорнобильської трагедії, Дня боротьби з палінням тощо | Впродовж року | Академнаставники | ||||||||
7. Художньо-естетичне виховання | |||||||||||
7.1. | Участь Педагогічного факультету в фестивалі студентської творчості «Весняна хвиля» | Квітень | Студенти Педагогічного факультету | ||||||||
7.2 | Онлайн-зустрічі із місцевими письменниками, композиторами, художниками, майстрами народної творчості | Упродовж семестру | Дирекція, академнаставники | ||||||||
7.3 | Онлайн-бесіди на теми художньо-естетичного виховання та розвитку творчості особистості | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
8. Трудове виховання | |||||||||||
8.1. | Проведення циклу онлайн-бесід із трудового законодавства | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
9. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя | |||||||||||
9.1. | Бесіди про збереження належного санітарно-гігієнічного стану в аудиторіях факультету, кімнатах гуртожитку, громадських місцях | Упродовж року | Дирекція, академнаставники, органи студентського самоврядування | ||||||||
9.2. | Години академнаставника про значення фізичної культури та спорту для здоров’я людини, роль здорового способу життя | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
9.3. | Бесіди на теми: «Профілактика ВІЛ/СНІДу», «Наркоманія, алкоголізм, тютюнопаління як соціальне зло та їх наслідки» | Упродовж року | Дирекція, студрада | ||||||||
10. Робота за професійним спрямуванням, індивідуальна робота зі студентами та їх батьками, позапланові заходи | |||||||||||
10.1. | Організація онлайн-зустрічей з вчителями-новаторами міста, області | Упродовж року | Дирекція, академнаставники | ||||||||
10.2. | Залучення студентів до волонтерської роботи у Центрах соціальних служб. Залучення студентів до проведення спільних заходів з обласним та міським центром соціальних служб сім’ї, дітей та молоді | Упродовж року | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | ||||||||
10.3. | Інформування батьків про життя і діяльність студентів, їх учбові успіхи і негаразди | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
10.4. | Проведення онлайн-зустрічі з працівниками міського центру зайнятості з метою інформування випускників про стан праці | Упродовж семестру | Дирекція, академнаставники | ||||||||
10.5. | Презентація діяльності факультету на сайті університету | Вподовж року | доц. Русин Г.А. | ||||||||
10.6. | Обговорення питання про стан успішності студентів | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
10.7. | Своєчасне проведення індивідуальної роботи зі студентами | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
10.8. | Інформування батьків про життя і діяльність студентів, їх учбові успіхи і негаразди | Упродовж року | Академнаставники | ||||||||
Факультет туризму
№
з/п |
Назва заходу
|
Термін виконання | Виконавець
|
1.Організаційна робота | |||
1.1. | Проведення онлайн-інструктажу з техніки безпеки | Упродовж року | Дирекція |
1.2. | Організація індивідуальних онлайн-зустрічей з батьками студентів, онлайн-бесіди та консультації з питань навчання та виховання | Упродовж року | Дирекція |
1.3. | Проведення заходів щодо протидії хабарництву, зловживанням і корупції в закладах освіти | Упродовж року | Куратори, дирекція |
1.4. | Проведення старостату | Щотижня | Дирекція |
1.5. | Періодичне обговорення на засіданнях ради факультету питань про стан виховної роботи та звітів кураторів | Упродовж року | Дирекція |
1.6. | Визначення графіку проведення години куратора | Упродовж року | Заступник декана з виховної роботи, Куратори |
1.7. | Участь у навчально-методичних онлайн-семінарах для кураторів 1-3-х курсів | Упродовж року | Заступник декана з виховної роботи, Куратори |
1.8. | Наповнення сайту відділу виховної та психолого- педагогічної роботи | Упродовж року | Заступник декана з виховної роботи, Куратори |
1.9. | Участь у онлайн-брифінгах ректора зі студентами | Упродовж року | Заступник декана з виховної роботи, Куратори |
1.10. | Залучення викладачів і студентів до участі в загальноуніверситетських виховних заходах, святах, конференціях | Упродовж року | Дирекція, завідувачі кафедр, академнаставники |
2. Національно-патріотичне виховання | |||
2.1 | Проведення кураторських годин онлайн на теми національно-патріотичного виховання | Упродовж року | Куратори |
2.2 | Провести заходи до дня народження Романа Гурика | Упродовж року | Куратори, студентський сенат, профком, актив |
2.3 | Онлайн-зустрічі з учасниками АТО | Упродовж року | Куратори, студентський сенат, профком, актив |
3. Інтелектуально-духовне виховання | |||
3.1 | Онлайн-зустрічі з духовним наставником о. Володимиром | Упродовж року | Дирекція, куратори |
3.2 | Брейн-ринг (онлайн) | Упродовж року | Куратори, студентський сенат, профком, актив |
3.3 | Залучення студентів групи до наукової роботи (участь у міжвузівських, республіканських, університетських, факультетських наукових онлайн-конференціях) | Упродовж року | Куратори, студентський сенат, профком, актив |
3.4 | Проведення онлайн-лекцій на тему «Алкогольна залежність», «Шкідлива їжа. Що ми їмо?», «Любов – найвища цінність», «Інтернет залежність» | Упродовж року | Дирекція |
3.5 | Залучення студентів до співпраці з благодійними організаціями, волонтерство | Упродовж року | Дирекція, куратори, студентський профком, сенат |
3.6 | Співпраця студентів з молодіжними громадськими організаціями | Упродовж року | Куратори, студентський профком, сенат |
3.7 | Заходи, пов’язані із відзначенням церковних свят | Упродовж року | Дирекція |
3.8 | Проведення онлайн-лекції – «Корупція як соціальне явище» | Упродовж року | Куратори |
3.9 | Проведення акції з благоустрою: «Я – громадянин, я – патріот, я – житель свого міста» | Упродовж року | Куратори |
3.10 | Проведення благочинних акцій для дітей-сиріт | Упродовж року | Куратори, студентський профком, сенат |
4. Громадянсько-правове виховання | |||
4.1 | Онлайн-зустрічі з представниками правоохоронних органів | Упродовж року | Куратори, студентський профком, сенат |
4.2 | Тематична виховна година, присвячена відзначенню «Дня захисту прав людини» | Упродовж року | Куратори, студентський профком, сенат |
4.3 | Систематичне проведення онлайн-бесід щодо формування політичної та правової культури особистості | Упродовж року | Куратори, студентський профком, сенат |
5. Морально-етичне виховання | |||
5.1 | Онлайн-бесіди і тренінги на теми «Етика спілкування в сім’ї», «Що таке мораль?», «Етика спілкування», «Морально-етичні засади професії педагога» та інші | Упродовж року | Куратори |
5.2 | Залучення студентів до заходів художньої творчості міста | Упродовж року | Куратори |
6. Екологічне, трудове, фізичне виховання та утвердження здорового способу життя | |||
6.1 | Проведення в онлайн-режимі акцій; відкритих обговорень; профілактичних бесід з фахівцями; перегляд документальних фільмів на тему: «СНІД – це стосується кожного» | Упродовж року | Дирекція, куратори, студентський сенат, профком |
6.2 | Проведення в онлайн-режимі зустрічей, бесід, кінолекторіїв на теми:
– Поміняй цигарку на цукерку; – Інфекційні захворювання; – Шкідливість наркотиків, алкоголю і тютюнопаління; – Здоров’я майбутніх матерів; – Безпечний секс; – Шкода від нервових зривів. Стреси |
Упродовж року | Дирекція, куратори, студентський сенат, профком |
6.3 | Проведення в онлайн-режимі тематичних лекцій, зустрічей, акцій, спрямовані на пропаганду здорового способу життя (конкурс на краще фото, стінгазету, показ фільмів і т.п. ) | Упродовж року | Дирекція, куратори, студентський сенат, профком |
Факультету природничих наук
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні особи | |
1. Організаційні заходи | ||||
1.1. | Активізація роботи гуртків художньої самодіяльності, залучення студентів до участі у виховних масових заходах. | Упродовж року | Деканат, куратори | |
1.2. | Навчально-методичні онлайн-семінари для кураторів. | Упродовж року | Навчально-виробнича лабораторія виховної та психолого-педагогічної роботи | |
1.3. | Онлайн-обговорення у групах питань успішності навчання та відвідування занять студентами. | Упродовж року | Завідувачі кафедр, куратори, старости | |
2. Національно-патріотичне виховання | ||||
2.1. | Проведення онлайн кураторських годин, присвячених історії ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» та Факультету природничих наук. | Упродовж семестру | Куратори | |
2.2. | Онлайн-зустрічі з політичними та громадськими діячами, науковцями та видатними особистостями нашого краю. | Упродовж року | Деканат, куратори | |
2.3 | Онлайн-бесіда «Народні символи України». | Квітень | Куратори | |
3. Інтелектуально-духовне виховання | ||||
3.1. | Залучення студентів до наукової роботи (участь у міжвузівських, університетських, факультетських і всеукраїнських наукових онлайн-конференціях). | Упродовж року | Деканат, куратори | |
3.2. | Онлайн-бесіди та тренінги на тему «Профілактика суїцидальної поведінки в молодіжному середовищі». | Упродовж семестру | Куратори та волонтери за сприяння навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи | |
4. Громадянсько-правове виховання | ||||
4.1. | Систематичне проведення онлайн-бесід щодо формування політичної та правової культури особистості. | Упродовж року | Куратори | |
4.2. | Проведення в режимі online тематичної виховної години, присвяченої відзначенню «Дня захисту прав людини» | Упродовж року | Куратори, студентський профком, сенат | |
5. Морально-етичне виховання | ||||
5.1. | Онлайн-бесіди і тренінги на тему «Етика спілкування в сім’ї». | Упродовж року | Куратори | |
5.2. | Залучення студентів до заходів художньої творчості міста | Упродовж року | Куратори | |
5.3 | Участь у проведенні благодійної акції «Великодній кошик» | Квітень | Куратори,
студентський сенат |
|
6. Екологічне виховання | ||||
6.1. | Проведення онлайн-бесід на екологічну тематику. | Упродовж року | Куратори | |
6.2. | Інформаційні онлайн-акції до Дня довкілля, Дня Чорнобильської трагедії, Дня боротьби з палінням тощо. | Упродовж року | Куратори | |
7. Художньо-естетичне виховання | ||||
7.1. | Онлайн-зустрічі з місцевими письменниками, композиторами, художниками, майстрами народної творчості | Упродовж семестру | Деканат, куратори | |
7.2. | Онлайн-бесіди на теми художньо-естетичного виховання та розвитку творчості особистості | Упродовж року | Куратори | |
7.3. | Участь Факультету природничих наук у фестивалі студентської творчості «Весняна хвиля» | Квітень | Студенти Факультету природничих наук | |
8. Трудове виховання | ||||
8.1. | Включення студентів Факультету природничих наук у процес самоврядування та самообслуговування. | Упродовж року | Куратори | |
8.2. | Проведення циклу онлайн-бесід з трудового законодавства | Упродовж року | Куратори | |
9. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя | ||||
9.1. | Проведення онлайн-бесід зі студентами про їх залучення до участі в спортивних гуртках, секціях, олімпіадах, змаганнях | Упродовж року | Деканат, куратори , органи студентського самоврядування | |
9.2. | Години кураторів онлайн про значення фізичної культури та спорту для здоров’я людини, роль здорового способу життя. | Упродовж року | Куратори | |
9.3. | Онлайн-бесіди на теми: «Профілактика ВІЛ/СНІДу», «Наркоманія, алкоголізм, тютюнопаління як соціальне зло та їх наслідки». | Упродовж року | Деканат,
студентський сенат |
|
10. Робота за професійним спрямуванням, індивідуальна робота зі студентами та їх батьками, позапланові заходи | ||||
10.1. | Залучення студентів до волонтерської роботи у Центрах соціальних служб. Залучення студентів до проведення спільних заходів з обласним та міським центром соціальних служб сім’ї, дітей та молоді. | Упродовж року | Деканат | |
10.2. | Обговорення онлайн питання про стан успішності студентів. | Упродовж року | Куратори | |
10.3. | Своєчасне проведення індивідуальної роботи зі студентами. | Упродовж року | Куратори | |
10.4. | Інформування онлайн батьків про життя і діяльність студентів, їх учбові успіхи і негаразди. | Упродовж року | Куратори | |
Навчально-науковий Інститут мистецтв
№
з/п |
Зміст роботи | Дата
проведення |
Відповідальні |
1.Організаційна робота | |||
1.1 | Проведення зборів, онлайн-нарад з кураторами, старостами груп, представниками студентського самоврядування щодо питань організації виховної роботи із студентами Інституту мистецтв у 2020/2021 навчальному році | Упродовж року | Директор, заступник директора з виховної роботи (далі – заст. директора), зав. кафедрами, куратори, старости груп, голова Сенату Інституту, студради, голова студентської профспілки |
1.2 | Проведення онлайн-засідань Сенату Інституту, комітетів Сенату, студентської профспілки | Щомісяця (за окремим планом) | Голова Сенату, голова профспілкового комітету |
1.3 | Проведення онлайн звітно-виборчих конференцій Сенату Інституту | За планом | Голова Сенату, голова студентського профспілкового комітету, директор, заст. директора |
1.4 | Проведення онлайн виховних годин кураторами | Один раз на тиждень | Куратори |
1.5 | Організація та проведення онлайн відкритих годин кураторами | Упродовж року | Директор, заст. директора, зав. кафедрами, куратори |
1.6 | Проведення старостатів | Друга середа місяця | Заст. директора, старости |
1.7 | Організація та проведення онлайн-зустрічі з головою Сенату університету, з головою профспілкового комітету університету | Впродовж року | Заст. директора, голова Сенату, голова профспілкового комітету Інституту |
1.8 | Надання індивідуальних онлайн-консультацій новопризначеним кураторам, старостам академічних груп | Упродовж року | Директор, заст. директора |
1.9 | Зустрічі керівництва Інституту із малозабезпеченими студентами Інституту | Упродовж року | Директор, заст. директора, зав. кафедрами |
1.10 | Участь кураторів у навчально-методичному онлайн-семінарі | За планом | Директор, заст. директора, зав. кафедрами |
1.11 | Перевірка санітарного стану аудиторій | Щотижня | Зав. кафедрами, куратори |
1.12 | Проведення конкурсу «Краща академічна група 2020/2021 навчального року» | Упродовж року | Заст. директора, куратори, голова Сенату |
1.13 | Участь студентів Інституту в екологічних акціях | Упродовж року | Куратори, заст. директора, зав. кафедрами |
2.Профорієнтаційна робота | |||
2.1 | Залучення випускників до профорієнтаційної та виховної роботи; сприяння проведенню культурно-масових заходів за їх участю з метою підтримки корпоративного настрою, розповсюдження ідеалів Інституту мистецтв, формування мистецько-інформаційного середовища | Упродовж року | Директор, заст. директора, зав. кафедрами, куратори, старости, голова Сенату, голова студпрофспілки |
2.2 | Проведення кураторами роботи серед студентів із метою організації набору в інституті мистецтв під девізом «Кожному випускнику – гідну зміну» | Упродовж року | Куратори |
2.3 | Проведення агітаційної роботи в регіонах через студентів та випускників Інституту | Упродовж року | Директор, заст. директора, зав. кафедрами, куратори, старости груп, голова Сенату, голова студпрофспілки |
2.4 | Участь студентів і працівників Інституту у профорієнтаційних заходах онлайн, організованих кафедрами | Упродовж року | Заст. директора |
2.5 | Проведення профінформаційних онлайн-тренінгів для викладачів Інституту за підтримки спеціалістів Івано-Франківського регіонального центру зайнятості | Упродовж року | Заст. директора, куратори |
2.6 | Проведення рекламних заходів щодо діяльності Інституту шляхом розміщення інформації в ЗМІ, зокрема, висвітлення культурно-просвітницьких заходів Інституту у мережі Інтернет (сайт Інституту, університету, соціальні мережі) | Упродовж року | Заст. директора |
2.7 | Створення та адміністрування на сайті Інституту проектів «Наші випускники», «Перспективи спеціальностей». Систематичне їх наповнення, адміністрування | Упродовж року | Заст. директора |
3. Національно-патріотичне виховання | |||
3.1 | Проведення онлайн-лекцій для студентів I-III курсів з історії рідного краю, університету, Інституту | Упродовж року | Директор, заст. директора, зав. кафедрами, куратори |
3.2 | Організація постійно діючої рубрики на сайті Інституту «Цей день в історії України» – про визначні пам’ятні дати та ювілеї | Упродовж року | Голова Сенату, старости, куратори |
3.3 | Організація та проведення засідань професійного клубу «Артефакт» та «Фольклорної вітальні» (онлайн) | Упродовж року | Заст. директора, куратори, голова Сенату |
4. Художньо-естетичне виховання | |||
4.1 | Проведення показів творчих робіт | Упродовж року | Завідувачі кафедр |
4.2 | Виставки робіт викладачів та студентів кафедри методики викладання образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва | Упродовж року | Тимків Б.М., викладачі кафедри методики викладання образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва |
4.3. | Виставки робіт викладачів та студентів кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації. | Упродовж року | Бойчук Б.В. , викладачі кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації |
4.4. | Проведення майстер-класів:
– мокрого валяння з вовни (фелтінгу), в техніці сухого валяння, виготовлення дитячої іграшки, з виготовлення святкової упаковки для солодощів, – з флористики на теми: «Квітковий аксесуар», «Композиція із квітів на оазисі», із готичного письма (передбачає й короткий лекторій-презентацію на тему: «Історія писемності та майстерність каліграфії»),«Мистецтво пастелі», – з фешн-ілюстрації (передбачає створення власного модного образу шляхом колажування поліграфічних зразків), «Макетний метод конструювання» (передбачає виготовлення макета та базового лекала сукні), об’ємні формоутворення (метод макетування) |
Упродовж року | Викладачі кафедри дизайну і теорії мистецтв. |
4.5 | Обласний конкурс з образотворчого мистецтва серед учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл | Березень-квітень
|
Бойчук Б.В., викладачі кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації |
4.6 | Виставка викладачів кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації «Простір творчості» у виставковій залі Івано-Франківської НСХ України. | Квітень-травень | Викладачі кафедри ОДПМР |
4.7 | Вечір українського романсу та народної пісні. | Квітень | Круль П.Ф., викладачі кафедри виконавського мистецтва |
4.8 | Виставка студентських робіт спеціалізації “Графічний дизайн” | Квітень | Викладачі кафедри дизайну і теорії мистецтва |
4.9 | Звітний концерт викладачів та студентів кафедри виконавського мистецтва | Квітень | Круль П.Ф., викладачі кафедри виконавського мистецтва |
4.10 | Участь у фестивалі студентської творчості «Весняна хвиля» | Квітень-травень | Директор, заст. директора, зав. кафедрами, куратори, голова Сенату, керівники творчих колективів |
5. Моральне, громадянсько-правове виховання | |||
5.1 | Проведення в академгрупах онлайн-бесід, тематичних зборів, диспутів з питань етики, моралі, гендерного та сексуального виховання, безпечного материнства і відповідального батьківства, проблем сімейного життя | Упродовж року | Директор, заст. директора, зав. кафедрами, куратори |
5.2 | Проведення онлайн-бесід, круглих столів на тему: «Толерантність та повага до інших культур одна з головних засад формування моральної культури особистості» | Упродовж року | Директор, заст. директора, зав. кафедрами, куратори |
6. Спортивно-оздоровча, туристична робота | |||
6.1 | Просвітницька діяльність щодо боротьби із загрозою коронавірусу. | Упродовж року | Заступник директора, куратори, Голова сенату, голова студ. профспілки |
6.2 | Проведення онлайн-бесід з питань охорони здоров’я зі студентами Інституту. Онлайн-зустрічі на факультетах на тему «Активний відпочинок як здоровий спосіб життя» | Упродовж року | Куратори, заст. директора, голова Сенату |
6.3 | Студентський челендж для пропагування бігу «Рух – життя!» | Квітень-червень | Студентське самоврядування |
7. Волонтерська діяльність | |||
7.1 | Участь студентів Інституту в благодійних акціях для дітей-сиріт та інвалідів | Упродовж року | Куратори, голова Сенату, голова студпрофкому, заст. директора |
7.2 | Проведення благодійних акцій на підтримку учасників АТО та вимушених переселенців | Упродовж року | Куратори, голова Сенату, голова студпрофкому, заст. директора |
Факультет історії, політології і міжнародних відносин
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні | ||
1. Організаційні заходи | |||||
1.1 | Активізація роботи гуртків художньої самодіяльності, залучення студентів до участі у наукових гуртках, проблемних групах | Упродовж року | Гаранти, куратори | ||
1.2 | Інструктивно-методичні онлайн-наради із кураторами | Упродовж року | НВЛ виховної та психолого-педагогічної роботи ПНУ. Заступник з виховної роботи Галицька-Дідух Т.В. | ||
1.3 | Онлайн-обговорення у групах питань успішності навчання та відвідування занять студентами. Проведення онлайн-анкетування по якості освітнього процесу | Упродовж року | Рада з якості, НВЛ виховної та психолого-педагогічної роботи ПНУ. Заступник з виховної роботи Галицька-Дідух Т.В. | ||
1.4 | Онлайн-обговорення на засіданнях Вченої ради Факультету та засіданнях кафедр питань про стан виховної роботи та звітів кураторів | Упродовж року | Деканат, гаранти | ||
1.5 | Проведення онлайн-бесід кураторів зі студентами на годинах куратора | Упродовж року | Куратори, гаранти ОП | ||
1.6 | Проведення онлайн-зустрічей студентів з ректором університету | Упродовж року | Студентський сенат | ||
1.7 | Психологічний супровід навчально-виховного процесу. | Упродовж року | НВЛ виховної та психолого-педагогічної роботи ПНУ. | ||
2. Національно-патріотичне виховання | |||||
2.1. | Проведення онлайн кураторських годин, присвячених історії ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» та Факультету історії, політології та міжнародних відносин. Проведення конкурсів і змагань на цю тематику. | Упродовж року | Гаранти ОП , куратори | ||
2.2. | Проведення бесід, конкурсів, вікторин, брейн-рингів з історії України | Упродовж року | Куратори | ||
2.3. | Онлайн-зустрічі з політичними та громадськими діячами, воїнами АТО | Упродовж року | Гаранти ОП,куратори | ||
2.4. | Конкурс пісень на військово-патріотичну тематику | Упродовж року | Голова студентського профкому | ||
2.5. | Онлайн-дискусія на тему «Совок: стереотипи» | Квітень | Заступник з виховної роботи
Галицька-Дідух Т.В. |
||
2.6. | Заходи до річниці Чорнобильської трагедії | Квітень | Деканат, куратори | ||
2.7 | Зустріч з учасниками АТО, випускниками Факультету | Упродовж року | Студентське самоврядування | ||
3. Інтелектуально-духовне виховання | |||||
3.1. | Залучення студентів групи до наукової роботи (участь у міжвузівських, республіканських, університетських, факультетських наукових онлайн-конференціях).Залучення студентів до міжнародних проектів | Упродовж року | Деканат, гаранти ОП, куратори | ||
3.2. | Ознайомлення студентів з новими досягненнями науки та техніки, а також науковою роботою співробітників та викладачів кафедр на сайті факультету | Упродовж року | Завідувачі кафедр, гаранти ОП, куратори | ||
3.3. | Участь студентів у наукових онлайн-конференціях. Публікації матеріалів у співавторстві | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі | ||
3.4. | Навчання студентів по грантових програмах | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі | ||
3.5. | Інтелектуальний конкурс «Що? Де? Коли?» | Упродовж року | Заступник з виховної роботи
Галицька-Дідух Т.В., профком |
||
3.6. | Читання онлайн-лекцій викладачами Факультету учням гімназій і ліцеїв Івано-Франківська | Упродовж року | Заступник з виховної роботи
Галицька-Дідух Т.В. |
||
3.7. | Школа молодого політолога, Школа молодого історика | Упродовж року | Єгрешій О.І., Березовська-Чміль О., Абрамчук Н. | ||
3.8. | Підготовка сиріт до ЗНО з історії | Упродовж року | Заступник з виховної роботи
Галицька-Дідух Т.В. |
||
3.9. | Заходи щодо співробітництва з європейськими організаціями на різному рівні | Упродовж року | Завідувачі кафедр | ||
3.10 | Брейн-ринг «Сторінками улюблених книг» | Квітень | Голова студентського профкому | ||
4. Громадянсько-правове виховання | |||||
4.1. | Систематичне проведення онлайн-бесід щодо формування політичної та правової культури особистості | Упродовж року | Куратори | ||
4.2. | Проведення онлайн-дискусії: «За яких умов можливий компроміс? Як його досягнути?» | Упродовж року | Куратори | ||
5. Морально-етичне виховання | |||||
5.1. | Конкурс соціальних роликів | Упродовж року | Заступник з виховної роботи Галицька-Дідух Т.В. | ||
5.2. | Акція «Здай кров-врятуй життя!» | І-ІІ семестри | Куратори | ||
5.3 | Онлайн-бесіда «Причини конфліктних ситуацій у групі, методика їх розв’язання» | Упродовж року | Заступник з виховної роботи Галицька-Дідух Т.В. | ||
5.4 | Участь у проведенні акції «Великдень моєї душі» | Квітень | Заступник з виховної роботи Галицька-Дідух Т.В. | ||
6. Екологічне виховання | |||||
6.1. | Проведення онлайн-бесід на екологічну тематику. Зокрема, «Культура сортування сміття», «Екологічне пакування» та ін. | Упродовж року | Куратори | ||
6.2 | Проведення заходів, присвячених Всесвітньому дню боротьби з палінням | Квітень | Деканат, куратори | ||
6.3 | Інформаційні акції до Дня довкілля, Дня Чорнобильської трагедії | Квітень-травень | Куратори | ||
7. Художньо-естетичне виховання | |||||
7.1. | Онлайн-бесіди на теми художньо-естетичного виховання та розвитку творчості особистості | Упродовж року | Куратори | ||
7.2. | Конкурс бардівської пісні | Упродовж року | Куратори | ||
7.3. | Конкурси поезії | Упродовж року | Куратори | ||
7.4 | Залучення студентів до заходів художньої творчості | Упродовж року | Органи студентського самоврядування, куратори | ||
8. Трудове виховання | |||||
8.1. | Включення студентів в процес самоврядування та самообслуговування | Упродовж року | Куратори, кафедри | ||
8.2. | Проведення циклу онлайн-бесід із трудового законодавства | Упродовж року | Куратори | ||
9. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя | |||||
9.1. | Години кураторів про значення фізичної культури та спорту для здоров’я | Упродовж року | Куратори | ||
9.2. | Онлайн-бесіди на теми: «Профілактика ВІЛ/СНІДу», «Наркоманія, алкоголізм – трагедія нового тисячоліття» | Упродовж року | Деканат, студрада | ||
9.3 | Гра-квест «Вулицями Івано-Франківська», відео-ролики «За що я люблю Івано-Франківськ» | Квітень | Студрада | ||
9.4 | Залучення студентів до участі в спортивних гуртках, секціях, олімпіадах, змаганнях | Упродовж року | Деканат, куратори, органи студентського самоврядування | ||
Факультет філології
№
п/п |
Зміст роботи | Термін
виконання |
Відповідальний | |
1. Організаційні заходи | ||||
1.1 | Залучення викладачів, студентів до участі в загальноуніверситетських виховних заходах | Упродовж року | Деканат, завідувачі кафедр, куратори | |
1.2 | Залучення викладачів і студентів до участі в міжвузівських творчих зустрічах | Упродовж року | Деканат, куратори | |
1.3 | Підведення академнаставниками підсумків другої сесії: рекомендації, поради щодо оптимізації навчального процесу | ІІ семестр | Академнаставники | |
1.4 | Заходи, передбачені планами кафедр Факультету філології | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі кафедр | |
2. Національно-патріотичне виховання | ||||
2.1. | Онлайн-зустрічі із учасниками національно-визвольних змагань, бійцями АТО. | Упродовж року | Рега Д.О.,
академнаставники |
|
2.2. | Онлайн-зустрічі з відомими письменниками, діячами науки та культури. Проведення відкритих лекцій, круглих столів. | Упродовж року | Деканат | |
3. Інтелектуально-духовне виховання | ||||
3.1. | Залучення студентів до участі в науково-практичних і звітних онлайн-конференціях університету, наукових проблемних гуртках, гуртках художньої самодіяльності, в інститутському хорі, спортивних секціях. | Упродовж року | Деканат, академнаставники | |
3.2. | Онлайн-презентація нових видань кафедр Факультету філології | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі | |
3.3. | Заходи, передбачені планами кафедр Факультету філології | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі кафедр | |
4. Морально-етичне виховання | ||||
4.1. | Проведення академнаставниками онлайн-бесід зі студентами про культуру поведінки вдома, на факультеті, в гуртожитку та у громадських місцях. Проведення психологічних онлайн-тестувань щодо морально-психологічного клімату в студентських групах | Упродовж року | Академнаставники | |
4.2 | Проведення онлайн-бесід на тему «Булінг у закладах освіти» | Упродовж року | Академнаставники | |
4.3 | Онлайн-Бесіди щодо підвищення рівня правових знань та правової культури молоді | Упродовж року | Академнаставники | |
4.4. | Заходи, передбачені планом кафедр Факультету філології | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі кафедр | |
5. Екологічне виховання | ||||
5.1. | Проведення санітарно-гігієнічних перевірок у гуртожитку | Упродовж року | Академнаставники | |
5.2 | Онлайн-бесіди на тему збереження природи: «Про збереження первоцвітів» | Упродовж року, весна 2021 р. | Академнаставники | |
5.3. | Заходи, передбачені планом кафедр Факультету філології | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі кафедр | |
6. Художньо-естетичне виховання | ||||
6.1. | Підготовка до творчого звіту художньої самодіяльності | Весна 2021 р. | Деканат, академнаставники, актив студентів | |
6.2. | Нлайн-перегляди україномовних, польськомовних, чеськомовних фільмів у рамках діяльності кіно-клубу Факультету філології. Проведення онлайн-дискусій після перегляду кінострічок. | Упродовж року | Академнаставники, викладачі. | |
6.3. | Вечори студентської поезії | Упродовж року | Деканат, студентський актив | |
7. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя | ||||
7.2 | Заходи щодо протидії наркоманії, пропаганди здорового способу життя | Упродовж року | Куратори | |
8. Робота за професійним спрямуванням, індивідуальна робота зі студентами та їх батьками, позапланові заходи | ||||
8.2. | Постійне онлайн-інформування батьків про успішність та поведінку студентів | Упродовж року | Деканат Факультету, академнаставники | |
8.3. | Організація ярмарку вакансій, зустрічі з роботодавцями | Квітень-травень
2021 р. |
Деканат,куратори
академнаставники |
|
8.4 | Заходи, передбачені планом кафедр Факультету філології | Упродовж року | Завідувачі кафедр, викладачі кафедр |
Юридичний інститут
№
з/п |
Назва заходу | Термін проведення | Виконавець |
I. Організаційні заходи | |||
1.1. | Організація роботи інформаційної студії (випуск студентської газети «ЮрФакти+», робота радіо «ЮристФМ», студентського телебачення «ЮрТВ» | Упродовж року | Координаційна рада студентського самоврядування, студенти |
1.2. | Онлайн-зустрічі студентів з ректоратом університету | Упродовж року | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування, старости академгруп |
1.3. | Проведення в онлайн-мережі годин куратора за участю представників студентського самоврядування. Орієнтовний перелік тем, напрямів роботи для годин куратора:
• знайомство з групою (1 курс, призначення перше); • про організацію співпраці куратора та групи; • особливості навчання в умовах пандемії, спричиненої COVID-19 • про етику міжособистісних стосунків у групі; • збір даних про студентів методом анкетування; • вибори органів студентського самоврядування групи (1 курс); • система виховної роботи в університеті; • ознайомлення студентів із правилами внутрішнього розпорядку; • ознайомлення студентів із системою навчання (1 курс); • як працювати в бібліотеці (1 курс); • проблеми адаптації студентів до умов університету (1-2 курси); • студентське самоврядування; • як краще організувати навчальну та самостійну роботу; • аналіз відвідування студентами групи занять; • стан успішності та дисципліни в групі; • обговорення результатів сесії; • підготовка до екзаменаційної сесії (форми активізації навчання, самопідготовка студентів, оптимальна організація робочого дня під час підготовки до іспитів); • підведення підсумків навчального семестру (року); • зустрічі з представниками організацій, фірм, провідними спеціалістами випускних кафедр, випускниками, магістрантами, аспірантами; • зустрічі з цікавими та видатними людьми України; мовленнєва культура, зовнішній вигляд студента; • про профілактику та запобігання розповсюдженню в студентському середовищі негативних явищ (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії, СНІДу); • здоровий спосіб життя – запорука успішної самореалізації особистості; • ґендерні аспекти спілкування в студентській групі |
Упродовж року | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування |
1.4. | Залучення студентів у гуртки художньої самодіяльності та спортивні секції | Упродовж року | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування, старости |
2. Національно-патріотичне виховання | |||
2.1. | Проведення заходів до Дня Чорнобильської трагедії | Квітень | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування, старости академгруп |
3. Морально-правове, духовне виховання | |||
3.1. | Залучення студентів до співпраці з благодійними організаціями, волонтерство | Упродовж року | Куратори, заступник з виховної роботи |
3.2. | Співпраця студентів з молодіжними громадськими організаціями | Упродовж року | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування |
3.3 | Проведення духовних онлайн-бесід | Квітень-травень | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування |
4. Формування здорового способу життя. Екологічне виховання | |||
4.1. | Участь в екологічних акціях | Упродовж року | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування, старости академгруп |
5. Превентивне виховання | |||
5.1. | Організація та проведення онлайн-зустрічей, бесід, кінолекторіїв на теми:
· інфекційні захворювання; · шкідливість наркотиків, алкоголю і тютюнопаління; · здоров’я майбутніх матерів; · безпечний секс; · шкода від нервових зривів, стресів. |
Упродовж року | Куратори, заступник з виховної роботи |
5.2. | Проведення тематичних онлайн-лекцій, зустрічей, акцій, спрямованих на пропаганду здорового способу життя (конкурс на краще фото, стінгазету, показ фільмів і т.п.) | Упродовж року | Куратори, координаційна рада студентського самоврядування, старости академгруп |
Факультет математики та інформатики
№ п/п | Зміст заходу | Термін проведення | Відповідальний | |
I. Організаційні заходи | ||||
1.1 | Здійснення контролю за проведенням виховних годин | Упродовж року | Деканат | |
2. Національно-патріотичне виховання | ||||
2.1. | Онлайн-проведення виховних годин на патріотичну тематику | Упродовж року | Академнаставники | |
2.2. | «Дні вишиванки» на факультеті | Раз на семестр | Студентський сенат, профком | |
3. Інтелектуально-духовне виховання | ||||
3.1. | Випуск тематичних радіопередач | Щомісяця | Студентський профком | |
3.2. | Рубрика «Цей день в історії математики» чи «Цей день в історії інформаційних технологій» | Щомісяця | Сенат, профком | |
3.3. | Проведення циклу ігор «Що? Де? Коли?» | Раз на два місяці | Профком | |
3.4. | Випуск факультетської газети «Міф-time» | Раз на два місяці | Сенат | |
3.5. | Проведення вікторин, конкурсів стіннівок та карикатур до Дня сміху | 01 квітня | Профком, академнаставники, деканат | |
4. Громадсько-правове виховання | ||||
4.1. | Проведення онлайн-лекцій на тему: «Формування правової культури студентів шляхом подолання правового нігілізму». Закони та нормативні акти | Упродовж року | Деканат, академнаставники | |
4.2. | Проведення онлайн-лекцій, бесід на тему: «Громадянське суспільство як основа правової держави», «Роль адміністративного права у житті громадян», «Норми цивільного права», | Упродовж року | Академнаставники | |
5. Морально-етичне виховання | ||||
5.1. | Вивчення та аналіз морально-психологічного клімату в академічних групах | Упродовж року | Заступник декана з виховної роботи, академнаставники | |
5.2. | Проведення в мережі online годин академнаставника з морально-етичного виховання | Упродовж року | Академнаставники | |
6. Трудове виховання | ||||
6.1. | Проведення онлайн-бесід – «Формування фахових навичок, сприяння оволодінню студентами нормами професійних відносин у трудовому колективі під час навчання» | Упродовж року | Заступник декана з виховної роботи, академнаставники | |
6.2. | Залучення студентів до профорієнтаційної роботи факультету | Упродовж року | Деканат | |
7. Робота за професійним спрямуванням, індивідуальна робота зі студентами та їх батьками, позапланові заходи |
||||
7.1. | Проведення заходів до Тижня факультету | Березень | Деканат, завідувачі кафедр, студентський профком, сенат | |
7.2. | Онлайн-обговорення на засіданнях Ради факультету питань про стан виховної роботи зі студентами та звітів академнаставників | Упродовж року | Деканат | |
7.3. | Вивчення і поширення досвіду кращих академнаставників. Надання академнаставникам науково-методичної допомоги | Упродовж року | Деканат, кафедри | |
7.4. | Залучення викладачів і студентів до участі в загальноуніверситетських виховних заходах, святах, онлайн-конференціях | Упродовж року | Деканат |
Фізико-технічний факультет
№
п/п |
Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
1. Організаційні заходи | |||
1.1 | Щотижневе проведення години куратора | Упродовж року | Куратори |
1.2 | Контроль за проведенням заходів у навчальних групах | Упродовж року | Деканат |
1.3 | Участь кураторів у роботі навчально-методичного семінару для кураторів 1-3-х курсів | Упродовж року | Куратори |
1.4 | Залучення викладачів і студентів до участі у загальноуніверситетських виховних заходах, святах, онлайн-конференціях | Упродовж року | Деканат,куратори |
1.5 | Обговорення на засіданнях ради факультету питань про стан виховної роботи зі студентами та звітів кураторів | Упродовж року | Деканат,куратори |
2. Національно-патріотичне виховання | |||
2.1. | Проведення онлайн-бесід в академгрупах на національно-патріотичну тематику | Упродовж року | Куратори |
2.2 | Круглий стіл «Історичні висновки та надбання в новітній українській історії» | Квітень | Студ. сенат, куратори |
3. Громадсько-правове виховання | |||
3.1. | Онлайн-бесіди з техніки безпеки, охорони життя, правил внутрішнього розпорядку. | Упродовж року | Деканат,куратори |
3.2. | Онлайн-бесіди та тему «Права людини», «Захист прав людини» | Упродовж року | Деканат, куратори |
4. Морально-етичне виховання | |||
4.1. | Проведення в академгрупах онлайн-бесід на морально-етичні теми | Упродовж року | Деканат, куратори |
4.2. | Проведення благодійної акції «Допомога дітям-сиротам» | Упродовж року | Студ. сенат, студ. профком |
5. Художньо-естетичне виховання | |||
5.1. | Організація популяризації поезії та прози, художнього читання. | Упродовж року | Студ. сенат |
6. Трудове виховання | |||
6.1 | Робота в гуртках технічної творчості | Упродовж року | Деканат, студ. сенат, студ. профком |
7. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя | |||
7.1. | Участь у загальноміських заходах спрямованих на популяризацію здорового способу життя (Велодень, Напівмарафон) | Упродовж року | Студ. сенат,студ. профком, куратори |
8. Робота за професійним спрямуванням, індивідуальна робота зі студентами та їх батьками, позапланові заходи | |||
8.1 | Проведення онлайн-бесід зі студентами про норми поведінки в університеті, гуртожитках поза їх межами та виховання бережливого ставлення до майна університету | Упродовж року | Деканат, куратори |
9. Екологічне виховання | |||
9.1. | Проведення екологічної акції до Великодніх свят «Очистимо наш дім» | Квітень | Деканат, студ. сенат,
куратори |
Факультет фізичного виховання і спорту
№
п/п |
Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
1.1 | Святкування Дня гумору на факультеті | Квітень | Заступник декана з виховної роботи, студенти груп |
1.2. | Онлайн-перегляд кінофільму про шкідливість алкоголю та паління для життя людини | Протягом року | Профком, куратори груп |
1.3 | Підведення підсумків конкурсу на кращу академічну групу факультету | Квітень | Декан, заст. декана з виховної роботи |
1.4 | Проведення виховних заходів «Чорнобиль – біль України» | Квітень | Заступник декана з виховної роботи; куратори груп |
1.5 | Проведення онлайн-зустрічі з директорами ДЮСШ області | Квітень | Кафедра СПД |
Факультет психології
№
п/п |
Зміст заходу | Термін виконання | Відповідальний за виконання |
1.1 | Контролювання проведення виховних заходів у навчальних групах згідно планів академнаставників. | Протягом навчального року | Заступник декана філософського факультету з виховної роботи Федоришин Г.М. |
1.2 | Обговорення на засіданнях вченої ради факультету психології питань виховної роботи та звітів академнаставників. | 2-3 рази в семестр поточного навчального року | Заступник декана філософського факультету з виховної роботи Федоришин Г.М. |
1.3 | Проведення тижня «Дні науки» на факультеті та в університеті. | Березень-квітень 2021 року | деканат, зав. кафедрами, студрада |
1.4 | Проведення онлайн-зустрічі з випускниками факультету на тему: “Працевлаштування випускника факультету психології. Які виникають проблем?” | квітень-травень 2021 року | деканат, академнаставники, завідувачі випускних кафедр. |
Економічний факультет
№
п/п |
Назва заходу | Відмітка про виконання | Відповідальний |
I. Організаційні заходи | |||
1.1. | Робота із старостами академічних груп та проведення старостатів | Упродовж року, щопонеділка | Заступники декана з виховної роботи, старости академічних груп, студентський сенатор, профорг |
1.2. | Проведення годин куратора (відображається у відповідному журналі згідно індивідуальних планів роботи кураторів) | Упродовж року, двічі на місяць | Куратори |
1.3. | Участь кураторів у роботі навчально-методичного онлайн-семінару для кураторів 1-3-х курсів | Упродовж року | Куратори |
1.4. | Організація різноманітних заходів пов’язаних з участю студентів у відзначенні річниці університету. Організація постійної присутності інформації про університет в соціальних мережах, в медіапросторі та серед закладів освіти області. | Упродовж року | Деканат, студентський сенат, профком, куратори |
2. Національно-патріотичне виховання | |||
2.1. | Проведення тематичних бесід про звичаї і традиції святкування Паски у своєму краї | Квітень | Куратори |
2.2. | Проведення заходів з вшанування пам’яті бійців, загиблих під час АТО, виховні години, тематичні онлайн-бесіди про героїчні вчинки співвітчизників, які виступили на захист незалежності та територіальної цілісності України | Жовтень – грудень; березень -травень | Куратори |
3. Інтелектуально-духовне виховання | |||
3.1. | Проведення академічних годин; організація роботи волонтерів. | Упродовж року | Куратори |
3.2 | Організація та проведення круглих столів та ділових ігор з проблем етики ділового спілкування та етикету | Квітень | Куратори |
4. Морально-етичне виховання | |||
4.1. | Проведення заходів з питань запобігання поширенню шкідливих звичок серед молоді | Упродовж року
|
Куратори |
4.2. | Проведення академічних годин на визначену індивідуальними планами виховної роботи кураторів тематику; організація роботи волонтерів. | Упродовж року
|
Куратори |
4.3. | Індивідуальна робота зі студентами та їх батьками | За запитом упродовж року | Деканат, студентський сенат, профком, куратори |
5. Фізичне виховання та утвердження здорового способу життя | |||
5.1 | Проведення заходів щодо формування здорового способу життя (боротьби із палінням, алкогольної залежності, наркоманії, профілактики ряду захворювань) | Упродовж року | Заступник декана з виховної роботи, куратори , студентський сенат, профком |
5.2 | Проведення тематичних онлайн-зустрічей медичних працівників зі студентами з метою профілактики різних захворювань та оздоровлення. Інформування про заходи пов’язані із запобіганням поширення інфекційних захворювань | У період карантину | Заступник декана з виховної роботи, |
Факультет іноземних мов
№
п/п |
Назва заходу | Термін проведення | Відповідальний |
1. Організаційні заходи | |||
1.1 | Проведення виховних онлайн-бесід на предмет превентивних заходів щодо COVID 19 | Упродовж року | Академнаставники 1-6 курсів |
1.2. | Святкування англомовних свят | Упродовж року
|
Академнаставники 1-3 курсів |
1.3 | Онлайн-бесіда на тему «Превентивні методи щодо СOVID 19» | Упродовж року | Академнаставники 1-6 курсів |
1.4 | Проведення онлайн психолого-педагогічних досліджень | Упродовж року | Романкова Л.М.,
Юрченко З.В., академнаставники |
1.5 | Відвідування онлайн-семінарів для академнаставників | Упродовж року | Романкова Л.М.,
Юрченко З.В., академнаставники |
1.6 | Тренінг навичок подолання напружених ситуацій педагогічної діяльності | Упродовж року | Романкова Л.М.,
Юрченко З.В. |
1.7 | Благодійна акція «Милосердний Великдень» | Квітень | Пилячик Н.Є.,
Ловчук Ю.Ю., Білик О.І. |
2. Морально-етичне виховання | |||
2.1. | Круглий стіл на тему «Роль Біблії у моєму житті» Онлайн Zoom | Березень-квітень | Білик О.І. |
2.2 | Система тренінгів щодо запобігання вживання наркотиків | Упродовж року | Романкова Л.М., Юрченко З.В. |
2.3 | Система тренінгів щодо запобігання розповсюдження СНІДу | Упродовж року | Романкова Л.М., Юрченко З.В |
3. Художньо-естетичне виховання | |||
3.1. | Інсценізація казки «Три бажання» англійською мовою | Березень | Ловчук Ю.Ю. |
3.2. | Свято-карнавал «Fasching» | Березень | Малашевська І.Я., Петришак Б.Я. |
4. Інтелектуально-духовне виховання | |||
4.1 | Онлайн-зустріч з о. Віталієм Дем’янцем, тема «Спільнота Тезе та духовні прощі» | Квітень | Великорода Ю.М. |
4.2 | Захід, присвячений новітнім методам викладання німецької мови серед молоді, який проводився Інститутом Гете | Квітень | Малашевська І.Я.,
Ткачівська М.Р. |