05.04.2021 року 2021 року на розширеному засіданні ректорату університету завідувач навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи доцент Лілія Романкова доповідала по питанню «Щодо виконання наказів ректора про проведення профілактичної, просвітницької та діагностичної роботи зі студентською молоддю».
Виступ Лілії Романкової супроводжувався презентацією за такими змістовими блоками:
– Основні накази ректора щодо регламентації діяльності університету в умовах карантину.
– Розпорядження ректора щодо проведення профілактичної та просвітницької роботи зі студентською молоддю.
– Просвітницько-профілактична робота з викладачами. Підготовка кураторів до здійснення онлайн-формату відповідної роботи в академічних групах (в межах навчально-методичного семінару кураторів 1-3 курсів).
– Методичні розробки співробітників лабораторії: тематика та призначення.
– Просвітницька та профілактична робота зі студентами: зміст та особливості за умов карантину.
– Додаткові онлайн-опитування студентів і викладачів в умовах карантину.
– Позапланові виховні (за оперативним запитом) превентивно-правові заходи. Так, згідно планових досліджень вибірка складала 4629 викладачів та студентів, додаткових в умовах карантину – 1981; разом – 6580 осіб.
Доповідач зазначила, що до проведення занять із кураторами та студентами активно долучились викладачі Юридичного навчально-наукового інституту, факультету фізичного виховання і спорту, філологічного факультету, медичні працівники, правники.
У зв’язку із відсутністю (адекватного умовам карантину) діагностичного інструментарію анкети, тести, питальники для обстеження цільових груп (викладачів і студентів) розроблялися співробітниками лабораторії.
В обговоренні звіту Лілії Романкової взяли участь академік Віталій Кононенко, професор Богдан Мицкан та інші. Учасники дискусії схвально оцінили доробок лабораторії та його значення в оптимізації академічної комунікації та корпоративної згуртованості громади університету. Узагальнення підсумків обговорення діяльності лабораторії здійснив ректор професор Ігор Цепенда. Зокрема, він зазначив, що в жодному закладі вищої освіти України немає напрацювань, які наявні в лабораторії, власне, і такої структури в університетах країни немає. Ексклюзивною для системи ЗВО України є й концептуальна модель організації психолого-педагогічної діяльності, успішно запроваджена у практику освітнього процесу університету. «Приємно щоразу чути, – зауважив Ігор Цепенда, – про захоплено-здивовану реакцію експертів ОП щодо діяльності лабораторії під час процесу акредитації, а відтак здобутки цієї структури є вагомим чинником для успішної акредитації ОП». Отже, не викликає сумніву необхідність функціонування лабораторії, яка може розраховувати на всебічну підтримку.