07 жовтня 2019 року модератори відділу виховної та психолого-педагогічної роботи завідувач відділу виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент Лілія Романкова та методист вищої категорії, керівник семінару кураторів, кандидат психологічних наук, доцент Зоя Юрченко розпочали проведення циклу просвітницько-виховних семінарів для студентів у підрозділах університету за темою «Агресія як епідемія сучасного світу». Так, перше заняття відбулося на базі факультету туризму та факультету природничих наук для студентів других курсів.
До проведення занять залучалися студенти-практиканти спеціальності «Психологія», які традиційно проходять практику на базі відділу виховної та психолого-педагогічної роботи.
Зміст заняття передбачав висвітлення інформаційно-змістового контенту за такими векторами теми: тлумачення агресії як соціально-психологічного феномену; різновиди агресивної поведінки; наслідки поширення агресії у суспільстві на макро- та мікрорівнях; сім’я як провідне середовище формування патернів (моделей) агресивної поведінки у підростаючої особистості; шкільний булінг; особливості та профілактика булінгу, насильства й агресії у ЗВО, поради з опанування агресії на рівні особи, тощо.
Виступи доповідачів ілюструвалися відеосюжетами, слайдами, статистичними даними забезпечували активне включення, мотивацію аудиторії до сприйняття теми. Студенти отримали конкретні рекомендації та пам’ятку про якості особистості, які допомагають уникнути агресії й покращують взаємини і про якості, що ускладнюють життя і провокують конфлікти на агресивному грунті.
На завершення заходу працівники відділу презентували (на основі актуалізації наявного життєвого досвіду студентів) тренінговий модуль «Заходи особистої безпеки та алгоритми дій у надзвичайних ситуаціях».
Цикл занять і надалі триватиме у підрозділах університету упродовж найближчих 2-х тижнів. Знаково, що популяризація теми «Агресія як епідемія сучасного світу» здійснюється у контексті пролонгованої системної діяльності відділу виховної та психолого-педагогічної роботи з питань профілактики насильства, булінгу, мобінгу гендерної дискримінації в освітньому просторі, утвердження на теренах ЗВО принципів толерантності та конструктивної взаємодії.
Особливої значущості така діяльність набуває в умовах підготовки університету до процедури акредитації за новими вимогами щодо безпеки життєдіяльності студентів.