Квітень 2022 року

1 – 12 квітняПроведено роботу з наповнення сайту лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи інформаційним контентом у рамках рубрик «На допомогу кураторам», «На допомогу студентам», «Організація навчального процесу в умовах воєнного стану» «Нормативні документи. Закони»

13 квітня – Проведено навчально-просвітницький семінар зі студентами 1-го курсу економічного факультету на тему: «Інформаційна гігієна як складова сучасної медіаграмотності»

14 квітня – Проведено навчально-просвітницький семінар зі студентами 1-го курсу фізико-технічного факультету на тему: «Засоби інформаційної безпеки у медіапросторі в умовах воєнного стану»

19 квітня – Проведено навчально-просвітницький семінар зі студентами 1-го курсу факультету математики та інформатики на тему: «Критичне мислення, медіаграмотність та інформаційна гігієна як складові інформаційної безпеки»

20 квітня – Проведено навчально-методичний семінар із студентами 1-го курсу факультету психології на тему: «Інформаційна безпека в умовах війни – шляхи її забезпечення»

21 квітня – Проведено навчально-методичний семінар із студентами 1-го курсу Навчально-наукового інституту мистецтв на тему: «Загрози при роботі в медіапросторі або чому потрібно бути медіаграмотним»

26 квітня – Проведено навчально-просвітницький семінар зі студентами 1-го курсу педагогічного факультету на тему: «Критичне мислення та медіаграмотність як фактори інформаційної безпеки в умовах воєнного стану»

27 квітня – Проведено навчально-просвітницький семінар із студентами 1-го курсу факультету туризму на тему: «Медіаграмотність як базова складова дотримання інформаційної безпеки та інформаційної гігієни в сучасних умовах»

28 квітня – Проведено навчально-просвітницький семінар зі студентами 1-го курсу факультету природничих наук на тему: «Що таке медіаграмотність і як її здобути»

28 квітня – Проведено навчально-методичний семінар заступників з виховної роботи, кураторів академічних груп 1 – 3-х курсів та аспірантів усіх структурних підрозділів університету на тему: “Феноменологія страху через призму соціального виміру”

Впродовж квітня 2022 року лабораторією виховної та психолого-педагогічної роботи також була проведена організаційна й методична робота, зокрема:

  1. Проведено роботу з обдарованими учнями, учасниками гуртка психології МАН з профорієнтаційної та діагностичної роботи.