Вакцинація від COVID: рятує життя і захищає здоров’я

09 грудня 2021 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи проведено підсумковий (за І семестр 2021/22 н.р.) розширений навчально-методичний семінар кураторів 1-3-х курсів, аспірантів та заступників з виховної роботи усіх навчальних структурних підрозділів університету.

Функції модераторів виконували завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доц. Романкова Л.М. та керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доц. Юрченко З.В.; захід проводився на онлайн-платформі google meat; облік відвідування та моніторинг змісту виступів здійснював провідний фахівець навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи Петрошенко С.І.

Запрошеним учасникам підсумкового розширеного навчально-методичного семінару були запропоновані на розгляд і обговорення наступні питання:

  1. Вступне слово з нагоди завершення функціонування навчально-методичного семінару кураторів та нарад-семінарів заступників з виховної роботи університету у 1 семестрі 2021/22 н.р. у системі виховної роботи лабораторії

Доповідає:

Запухляк Руслан Ігорович

Проректор з науково-педагогічної роботи, кандидат фізико-математичних наук, професор

  1. COVID-19: вакцинація як безальтернативний та високоефективний метод профілактики зараження та ризиків ускладнень

Доповідає:

Процик Андрій Любомирович

Кандидат медичних наук, доцент кафедри інфекційних хвороб та епідеміології, заступник декана з виховної роботи медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету

  1. Просвітницько-профілактичний вектор у методичному доробку лабораторії на допомогу заступникам з виховної роботи, кураторам, аспірантам та студентам з протидії ковід-інфікуванню

Доповідають:

Романкова Лілія Миколаївна

Завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент

Юрченко Зоя Володимирівна

Керівник семінару, методистка вищої категорії кандидат психологічних наук, доцент

У вступному слові Руслан Запухляк позитивно оцінив навчально-методичний, психолого-діагностичний, просвітницько-профілактичний напрями доробку навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи за підсумками І семестру 2021/22 н.р. Доповідач підкреслив актуальність акцій лабораторії з проблем пандемії, які формують переконливу, доказово обґрунтовану просвітницько-профілактичну систему. Працівниками лабораторії спільно із задіяними науковцями-медиками ІФНМУ, факультету фізичного виховання і спорту ПНУ ім. В. Стефаника, лікарями-практиками створена потужна навчально-методична основа для переконання студентів та їхнього оточення у важливості вакцинування та дотримання вимог карантину. А відтак і сьогоднішнє заняття спрямовано на продовження цієї роботи, від якості якої залежить, як ми будемо функціонувати, вчитись, навчати, комунікувати і загалом – жити за умов пандемії.

Андрій Процик у своїй доповіді пояснив слухачам сутність COVID-19 через призму останніх медичних розвідок, висвітлив світові стандарти вакцинації та специфіку її мультимутацій, появи нових штамів у перебігу COVID-пандемії. Були охарактеризовані основні цільові групи щодо вакцинації, сутність колективного імунітету, якого прагне Україна, надана характеристика наявних у широкому доступі вакцин для наших громадян. Переконливим також було розвінчування та дискредитація на основі фактів шкідливих та дезінформуючих суспільство фейків щодо COVID-19, вакцин та вакцинації. Виступ було ілюстровано змістовною презентацією і відеосюжетом.

У завершальній частині заняття Лілія Романкова та Зоя Юрченко ознайомили присутніх із тематичним переліком методичних розробок (19 найменувань) з протидії COVID-інфікуванню та ризикам щодо психічного здоров’я на ґрунті тривалої пандемії (див. рубрики «На допомогу кураторам» та «На допомогу студентам» на сайті лабораторії: https://vvppr.pnu.edu.ua/). Доповідачі також відповіли на питання аудиторії з обговорюваних проблем.

Загалом у заході взяли участь 86 осіб.