Академнаставництво 2021/2022 навчального року: стартові позиції

30 вересня 2021 р. о 15:00 год. на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи  відбулося відкриття роботи у 2021/22 н.р. постійно діючого навчально-методичного семінару для кураторів 1-3-х курсів.

Започаткування діяльності семінару здійснювалось у розширеному форматі – із залученням кураторів 1-3-х курсів та аспірантів й заступників з виховної роботи усіх навчальних підрозділів університету

Функції модераторів виконували завідувачка лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доц. Лілія Романкова, методистка вищої категорії, керівниця навчально-методичного семінару кураторів, кандидат психологічних наук, доц. Зоя Юрченко та провідний фахівець лабораторії Сергій Петрошенко.

План заняття передбачав висвітлення наступних питань:

  1. Про підсумки вступної кампанії 2021 р.: аналітичний зріз з позиції приймальної комісії.

Доповідає: Лапковський Е. Й – секретар приймальної комісії університету, завідувач кафедри фізичної терапії, ерготерапії, кандидат медичних наук, доцент

  1. Організація здорового способу студентського життя: фантастика чи реальність?

Доповідає: Аравіцька М. Г. – кандидат медичних наук, доцент кафедри фізичної терапії, ерготерапії

  1. Взаємодія лабораторії та підрозділів університету у реалізації завдань виховного та психолого-педагогічного спектрів на 2021/2022 н.р.

Доповідає: Романкова Л. М. – завідувачка навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, кандидат психологічних наук, доцент

  1. Пам’ятки з питань ЗСЖ для студентів – для просвітницько-ознайомчої практики кураторів.

Доповідає: Юрченко З. В. – керівник семінару, методистка вищої категорії, кандидат психологічних наук, доцент

Едуард Лапковський зазначив, що популярність нашого університету стабільно зростає, про що свідчить 14 місце, яке посідає наш заклад за цим показником серед випускників шкіл, збільшення кількості заяв від абітурієнтів за пріоритетністю вибору та рівень виконання прийому студентів на навчання. При цьому зберігається, як зазначив доповідач, «…недобір (-400 студентів) до магістратури», наявні невикористанні ресурси для оптимізації формування позитивного іміджу університету, в т.ч. у соціальних мережах, ЗМІ, у методиці профорієнтаційної роботи, здійснюваної підрозділами університету.

Наступний доповідач, Марія Аравіцька, ґрунтовно висвітлила проблематику організації здорового способу життя за такими тематичними блоками:

  • Скільки коштує бути здоровим?
  • Основні причини передчасної смерті.
  • Види, показники, причини та наслідки «неправильного» способу життя. Особливості прояву «неправильного» способу життя в громадян України.
  • Надмірна вага тіла та ожиріння: причини та наслідки.
  • Профілактика та корекція ожиріння та інших наслідків «неправильного» способу життя.
  • Норми фізичної активності за ВООЗ.

Лілія Романкова окреслила особливості взаємодії лабораторії із підрозділами університету у реалізації завдань виховного та психолого-педагогічного спектрів на 2021/22 н.р. відповідно до річного плану виховної роботи та вимог акредитаційного процесу.

Зоя Юрченко презентувала нові методичні розробки лабораторії на допомогу кураторам(за проблематикою заняття), інформувала про програму роботи семінару на жовтень місяць та спрямувала слухачів на ознайомлення із новими рубриками сайту лабораторії – «Скарбниця передового психолого-педагогічного досвіду», «Консультуємо студентів».

Усі виступи яскраво ілюструвалися презентаціями, розробленими доповідачами.

Загалом у акції взяли участь понад 100 слухачів.