Впродовж лютого 2020 р. було проведено онлайн-опитування 660 респондентів з 14 навчальних підрозділів за методикою А.О. Реан, В.О. Якуніна у модифікації Н.Ц. Бадмаєвої “Діагностика мотивів навчальної діяльності студентів“, зокрема:
– Фізико-технічний факультет: 15 респондентів;
– Економічний факультет: 29 респондентів;
– Навчально-науковий інститут мистецтв: 61 респондент;
– Навчально-науковий юридичний інститут: 29 респондентів;
– Педагогічний факультет: 52 респондента;
– Факультет іноземних мов: 132 респондента;
– Факультет історії, політології та міжнародних відносин: 56 респондентів;
– Факультет математики та інформатики: 33 респондента;
– Факультет природничих наук: 59 респондентів;
– Факультет туризму: 45 респондентів;
– Факультет фізичного виховання і спорту: 51 респондент;
– Факультет філології: 64 респондента;
– Факультет психології: 23 респондента;
– Коломийський ННІ: 11 респондентів.
Також було здійснено онлайн-опитування 1546 респондентів за анкетою «Рекламний імідж ПНУ: привабливість для вступників на ринку освітніх послуг» серед студентів усіх навчальних підрозділів.