Вакцинація: актуалізація за умов відсутності колективного імунітету та пандемії COVID-19

08.10.2020 року на базі навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи відбулося онлайн-заняття просвітницько-інформаційного семінару для кураторів 1-х курсів усіх структурних підрозділів університету.

Модераторами заняття були завідуюча навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, доц. Романкова Л.М. та керівник семінару, методист вищої категорії, доц. Юрченко З.В.

Навчально-методичний контент передбачав висвітлення перед слухачами таких питань:

  1. Стан вакцинації в Україні та зарубіжний досвід її проведення.

Доповідає: доц. Юрченко З.В.

  1. Про стан захворюваності на коронавірус серед працівників університету та студентів.

Доповідає: доц. Романкова Л.М.

  1. Рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у підрозділах університету.

Доповідає: доц. Романкова Л.М.

  1. Презентація методичної розробки – бліц-інформації для студентів: «Масковий режим: п’ять хибних міфів».

Доповідає: доц. Юрченко З.В.

Кожен виступ доповнювала презентація, розроблена працівниками навчально-виробничої лабораторії виховної та психолого-педагогічної роботи, яку куратори зможуть використати для формування академічної комунікації зі студентами в онлайн-форматі.

Лілія Романкова підкреслила, що наразі університет і лабораторія як його структурний підрозділ, розробляють та апробовують підходи, що мають забезпечити мінімізацію ризику зараження коронавірусом викладачів і студентів у поєднанні з повноцінним рівнем якості надання освітніх послуг.

Керівник семінару, методист вищої категорії, доц. Зоя Юрченко запропонувала до уваги слухачів чергову методичну розробку “Масковий режим: п’ять хибних міфів”, яку можна використовувати у позанавчальній комунікації зі студентським активом і студентами академічної групи загалом; ще раз рекомендовано використовувати напрацювання лабораторії, які постійно доповнюються новими методичними розробками у рубриці “На допомогу кураторам” на сайті лабораторії.

У завершальній частині заняття модератори відповіли на запитання слухачів.