Життя без агресії: економісти – «за»

29 жовтня 2019 року модератори відділу виховної та психолого-педагогічної роботи завідувач відділу кандидат психологічних наук, доцент Лілія Романкова та кандидат психологічних наук, доцент, керівник семінару кураторів, методист вищої категорії Зоя Юрченко провели просвітницько-виховний семінар для студентів економічного факультету за темою «Агресія як епідемія сучасного світу». До проведення заняття були задіяні волонтер відділу студент IV курсу спеціальності «Психологія» Богдан Вовчук методист відділу Сергій Лобанов.

Зміст заняття передбачав висвітлення інформаційно-змістового контенту за такими векторами теми: тлумачення агресії як соціально-психологічного феномену; різновиди агресивної поведінки; наслідки поширення агресії у суспільстві на макро- та мікрорівнях; сім’я як провідне середовище формування патернів (моделей) агресивної поведінки у підростаючої особистості; шкільний булінг; особливості та профілактика булінгу, насильства й агресії у ЗВО, поради з опанування агресії на рівні особи тощо.

Виступи доповідачів ілюструвалися відеосюжетами, слайдами, статистичними даними, забезпечували активне включення, мотивацію аудиторії до сприйняття теми. Студенти отримали конкретні рекомендації та пам’ятку про якості особистості, які допомагають уникнути агресії й покращують взаємини і про якості, що ускладнюють життя і провокують конфлікти на агресивному ґрунті.

На завершення заходу працівники відділу презентували (на основі актуалізації наявного життєвого досвіду студентів) тренінговий модуль «Заходи особистої безпеки та алгоритми дій у надзвичайних ситуаціях».

Популяризація теми «Агресія як епідемія сучасного світу» здійснюється у контексті пролонгованої системної діяльності відділу виховної та психолого-педагогічної роботи з питань профілактики насильства, булінгу, мобінгу, гендерної дискримінації в освітньому просторі, утвердження на теренах ЗВО принципів толерантності та конструктивної взаємодії.

На завершення регламенту проведення заняття доповідачі відповіли на додаткові запитання майбутніх економістів.