Правники – за зниження градусу агресивності у спільноті

24 жовтня 2019 року модератор відділу виховної та психолого-педагогічної роботи кандидат юридичних наук, методист Сергій Лобанов провів просвітницько-виховний семінар для студентів Навчально-наукового юридичного інституту за темою «Агресія як епідемія сучасного світу».

До підготовки та проведення заняття залучались волонтери відділу  Марія Дворська і Богдан Вовчук.

Зміст заняття передбачав висвітлення інформаційно-змістового контенту за такими векторами теми: тлумачення агресії як соціально-психологічного феномену; різновиди агресивної поведінки; наслідки поширення агресії у суспільстві на макро- та мікрорівнях; сім’я як провідне середовище формування патернів (моделей) агресивної поведінки у підростаючої особистості; шкільний булінг; особливості та профілактика булінгу, насильства й агресії у ЗВО, поради з опанування агресії на рівні особи тощо.

Виступи доповідачів ілюструвалися відеосюжетами, слайдами, статистичними даними, забезпечували активне включення, мотивацію аудиторії до сприйняття теми. Студенти отримали конкретні рекомендації та пам’ятку про якості особистості, які допомагають уникнути агресії й покращують взаємини і про якості, що ускладнюють життя і провокують конфлікти на агресивному ґрунті.

На завершення заходу працівники відділу презентували (на основі актуалізації наявного життєвого досвіду студентів) тренінговий модуль «Заходи особистої безпеки та алгоритми дій у надзвичайних ситуаціях».

Популяризація теми «Агресія як епідемія сучасного світу» здійснюється у контексті пролонгованої системної діяльності відділу виховної та психолого-педагогічної роботи з питань профілактики насильства, булінгу, мобінгу, гендерної дискримінації в освітньому просторі, утвердження на теренах ЗВО принципів толерантності та конструктивної взаємодії.

 Майбутні правники мають особливо загострений фаховий запит на контент теми, враховуючи особливий контингент правопорушників, з якими доведеться контактувати у подальшому. Питання доповідачам від слухачів свідчили про непідробний інтерес до теми також через призму їхнього особистісного запиту.